חדשות    

דרופס – הבחירה של גוגל לאפליקציה הטובה ביותר שמלמדת אתכם שפות

האם הבחירה של גוגל לאפיקציה הטובה ל-2018 היא אפליקציית הלימוד הכי טובה?

דדרופס  היא אפליקציה שגוגל הכריזה עליה כאפליקציה הטובה ביותר ל-2018. זו אפליקציה שמנסה להפוך את תהליך למידת שפות חדשות לקצת יותר מהנה ויעיל, כשכל מה שנדרש מכם היא השקעה מינימלית של 5 דקות ביום. דרופס היא אפליקציית לימודי שפות שצמוחת הכי במהירות. בארץ לעומת זאת עדיין יש העדפה לדולינגו. האפליקציה מציגה סל של כ-100 מילות מפתחת בתחומים שונים ובהם מזון, משקאות ומונחי מלון.

האפליקציה מלמדות מגוו שפות, בהן קוראינית, סינית, יפנית ועוד כולל עברית ו-31 שפות בסך הכול .לטענת מפתחיה, הדרך המשחקית שלה הוכחה מחקרית כיעילה. היא מאפשרת לימוד שפה בצורה משחקית באמצעות איורים ומשחקים. המשחקים כוללים התאמת מילים לתמונות, תיקון מילים משובשות ועוד.

האפליקציה דורשת מכם רק חמש דקות ביום. האם מכאן כבר תהיו דוברים של השפה? לנו נראה שהדרך ארוכה.  לדרופס גם אפליקציה-בת בשם סקירפט ללימוד מערכות כתב שונות מהכתב האלפביתי

דרופס מצטרפת לשוק של של אפליקציות לימוד שפות, הפופולרית שבהן היא דואינגו המציעה שלל לימודי שפות מספרדית, גרמנית, צרפתית ואפילו עברית. בה אפשר לקבוע את הרמה שלכם ואת הזמן שתשקיעו. הלימוד הדרגתי ומתחיל ממילים לבניית משפטים ונעשה באמצעות קול, תמונה וטקסט.

אפליקציה אחרת היא בוסו, המשמשת רשת חברתית של לימודי שפות. אפליקציה מלמדת מילים ומשפטים שימושיים לשיח בסיסי עם דוברי השפה, כך שאת מה שלמדתם תוכלו באמת לתרגל עם החברים באפליקציה, דוברי השפה שתרגלתם, שיוכלו לתת לכם פידבק מיידי.

עוד מאפשרת האפליקציה תרגול וריענון למילים שלמדתם. עם ההתקדמות תעברו מבחנים לצורך הערכת מצב והרמה אליה הגעתם כשניתן להוריד את השיעורים לסלולרי ולתרגל גם במצב אופליין. אז האם דרופס בעקבות ההמלצות של גוגל תחליף את האפליקציות הוותיקות? לנו נראה שהיא כיפית משחקית אבל למען לימוד לטווח ארוך היא פחות מתאימה.

איך עושים הסבה לתכנות?