קריירה    

כמה מרוויח מנעולן בעולם ובארץ

מעודכן ל-08/2019

מנעולנות  הפכה להיות תחום לימוד וקריירה פופולרי. הסיבות פשוטות, מדובר בהכשרה קצרה לעבודה, לרוב עד ארבעה חודשים, כניסה מיידית לעבודה ואפשרות לעבוד בו בכל מקום בעולם בלי ידע רחב מדי של השפה. הרבה בוחרים במקצוע כהשלמת הכנסה. אבל עולה השאלה כמה באמת מרוויח מנעולן בארץ ובעולם והאם הוא מצדיק את הסכום שתשלמו על לימודי מנעולנות שמפרסמים לכם מכל עבר?

כמה מרוויח מנעולן בארץ

מנעולן בארץ יכול להיות שכיר או עצמאי,. כעצמאי יש לו חופש בבחירת מחיר, אבל העבודה לא קבועה והשכר תלוי בוותק, בהמלצות ובעוד גורמים. מנעולן שכיר מקבל סכום קבוע

עבור עצמאים יש גם הוצאות על פרסום וציוד. אבל אם הפרסום ממוקד וחכם וקונים רק את הציוד ההכרחי, ההחזרה על ההשקעה נעשית במהרה.

משכורת של מנעולן משתנה בהתאם לשנות הוותק ולניסיון שלכם. בתחילת הדרך אפשר להרוויח כ- 5,000 שקלים בחודש, אך בהמשך לאחר שתצברו ניסיון, המשכורת שלכם תגיע ל-10,000 שקלים בחודש. עצמאים ותיקים בתחום יכולים להגיע להרבה יותר.

כמה מרוויח מנעולן בארצות הברית

כיוון שהמנעולים בארצות הברית רובם פשוטים וקלים לפריצה, מנעולנים ישראלים שוחים שם בקלות. בארצות הברית גם אחוזי פשיעה גבוהים, ולכן לא חסרה עבודה למנעולנים. הקושי הוא שכיום בניגוד לעבר ארצות הברית הקשיחה מאוד את תנאי ההגירה אליה וקשה מאוד להוציא ויזת עבודה לארצות הברית.

וכמה מרוויחים? על פי פרסומי חברות המעסיקות ישראלים, אפשר להרוויח 1,500 דולר בשבוע.

כמה מרוויח מנעולן בקנדה

הקשיים להשיג את הוויזה לארצות הברית הפכו  את קנדה לאופציה למנעולנים. וכל מה שנדרש ממנעולנים ישראלים זה רק אישור עבודה, רישיון רכב,  אנגלית בסיסית ותודעת שירות לקוחות. והמון זמינות. צריכים להיות זמינים כל דקה, כל שעה.

השכר לרוב הוא גבוה ביותר, כ-2,500 דולר לשבוע, אבל על מגורים, רכב וציוד תצטרכו להוציא מכיסכם.

מה עדיף לדלת הבניין ? קודן או מנעול?

איך בוחרים דלת כניסה וכמה עולה