למה צריך תוכנת גיוס עובדים
תוכן ממומן    

למה צריך תוכנת גיוס עובדים

קרדיט תמונה FREEPIK

לא לחינם אומרים שגיוס עובדים הוא עבודה בפני עצמה. אתם צריכים לעבור על קורות חיים רבים מדי יום ביומו, לסנן את המועמדים הפחות מתאימים, להניח בצד את המועמדים המתאימים ולהתחיל לחזור לכולם כדי לזמן אותם לראיון עבודה. גיוס מועמדים על ידי עובדים אנושיים לוקח זמן רב, זמן שאין לכם כאשר אתם צריכים לפתח את העסק. מסיבה זו, פותחה תוכנה מיוחדת – תוכנת גיוס עובדים שמאפשרת לבצע סינון מועמדים ולמצוא את האנשים המתאימים ביותר. כי בעולם הטכנולוגי שלנו אך טבעי הוא שנבחר בתוכנה לייעול תהליכים.

כל הסיבות להתקין תוכנת גיוס עובדים

מערכת גיוס עובדים היא אחת המערכות החיוניות ביותר עבור כל ארגון. קבלו את כל הסיבות להכניס לעסק שלכם תוכנת גיוס עובדים ולהתחיל ליהנות מהתוצאות:

  • התוכנה מסננת עבורכם את המועמדים – מערכות גיוס עובדים פועלות ביעילות כדי לסנן מועמדים בלתי רלוונטיים. כידוע, היום ישנם מועמדים שמחפשים עבודה בכל פינה, והם "יורים לכל הכיוונים" ושולחים קורות חיים גם כאשר מדובר במשרה שלא כל כך מתאימה להם. תוכנות גיוס עובדים מאפשרות לכם לבצע סינון עובדים בקפידה, על מנת שתוכלו לראיין רק את הרלוונטיים ביותר.
  • ממשק ידידותי למשתמש – תוכנה לגיוס עובדים כוללת ממשק משתמש חכם שכל אחד יכול ללמוד כיצד להשתמש בו. אין צורך לעבור הכשרה מיוחדת, כי מדובר בממשק הבנוי היטב. כמו כן, מדובר בממשק מעוצב אשר מתאים לכל המשתמשים באשר הם. כך שאם אתם מעוניינים למצוא פתרון ייחודי לבעיית גיוס העובדים, מערכת משוכללת היא הפתרון.
  • ביצוע ראיונות אוטומטיים לעובדים – המערכת מאפשרת לכם לחסוך בראיון מועמדים בזכות שאלונים אוטומטיים שהיא מספקת למועמדים עוד לפני תחילת הראיון. למעשה, היא עורכת ראיון קצרצר כדי לבדוק התאמה. תוכלו להתאים את השאלון לפי הדרישות שלכם.
  • חיסכון בזמן – מיותר לציין כי תוכנת גיוס עובדים מאפשרת לכם לחסוך בזמן יקר. אם בעבר נשארתם אחרי העבודה כדי לסנן קורות חיים, המערכת עושה זאת עבורכם. נוסף על כך, אתם מזמנים לראיון רק את האנשים שעברו את כל השלבים.
  • חיסכון בעלויות – כדי לגייס עובדים יש צורך לאפשר לעובדי החברה להתעסק עם הגיוס או להטיל את התפקיד על מערכת משאבי אנוש. בכל יום שבו העובדים מתוך החברה מתעסקים בגיוס עובדים, הם אינם יכולים לבצע עבודות אחרות. תוכנות לגיוס עובדים, לעומת זאת, הופכות את הגיוס לפשוט יותר, כך שהעובדים יכולים להתפנות לעיסוקים אחרים.

למי כדאי לרכוש מערכת גיוס עובדים?

מערכת גיוס מתאימה לארגונים שונים, וביניהם ארגונים הזקוקים בכל רגע לדם חדש ועוברים שינויים בחברה שלהם. אלה יכולים להיות ארגונים גדולים כמו בתי תוכנה, חברות הייטק, חברות גדולות של עורכי דין, חברות תחזוקה וכדומה. ארגונים אלה ועוד מחפשים עובדים אמינים אשר יעבדו לצדם בכל רגע. על מנת לגייס את העובדים האלה בקלות, כדאי לרכוש תוכנת גיוס. תוכנה כזו הופכת את החיים לקלים הרבה יותר עבור הארגון.

מגייסים עובדים עם Civi

אם אתם מחפשים מערכת אמינה לגיוס עובדים, הכירו את Civi. מדובר במערכת משוכללת המתאימה לכל ארגון וכל עובד שנכנס לחברה יכול להשתמש בה. ניתן להגדיר את העובדים שאתם מחפשים ולצאת לדרך. החברה נולדה מתוך ניסיון רב שנים של עו"ד שי בכור, שהוא המנכ"ל של החברה. עו"ד בכור מגיע מתוך עולם הגיוס וההשמה, והוא יודע עד כמה התוכנה של היום מצריכה השגת תוצאות איכותיות ורלוונטיות לכל ארגון או חברה. באמצעות מערכת Civi ניתן לחסוך בזמן יקר, לבצע אוטומציה לתהליכים, למדוד את ההצלחה ועוד.