חדשות    

לקוחות אל על לפיליפינים יוכלו לבטל או לשנות דמי כרטיס טיסה ללא עלות

עקב התפרצות הר הגעש בפיליפינים וסגירת נמל התעופה בעיר הבירה מנילה אל על מודיעה כי תאפשר ללקוחות החברה, המחזיקים בכרטיסי טיסה לפיליפינים, לשנות את כרטיסי הטיסה שלהם ללא תשלום דמי שינוי וטיפול

ניתן לשנות את כרטיסי הטיסה ללא תשלום דמי שינוי וטיפול  לטיסות שמועד המראתן עד יום חמישי, ה-16 בינואר, 2020 (כולל) בגין רישום מחדש עבור טיסות עד ה- 24 בינואר, 2020 (כולל), לא ייגבו בנוסף פערי מחיר, ככל וישנם. החברה עוקבת אחר המצב ותפרסם עדכונים ככל שיידרש וכן שומרת על הזכות לעדכן המדיניות המפורסמת בכל עת.

הר הגעש תאעל, הממוקם כ-60 קילומטרים דרומית מהבירה, החל להתפרץ ולפלוט עננת עשן וולקאני לאוויר. גובה הענן  חצה 9 קילומטרים, כשהרשויות במדינה מזהירות מהתפרצות גדולה, לאחר שגם לאבה החלה לזרום מלוע ההר.

המכון הסיסמולוגי בפיליפינים העלה את רמת הכוננות לרמה 4, שזוהי רמה אחת פחות מהתפרצות אקטיבית. המשמעות של רמה 4 היא כי התפרצות גדולה עומדת להתרחש בימים או בשעות הקרובות. הר הגעש לא נחשב לבין הגדולים בעולם, אך כזה עם כמות אוכלוסיה גדולה החיה בצלו.

 החל מבצע פינוי של כחצי מיליון בני אדם בקרבת ההר. למעלה מ-25 מיליון בני אדם חיים ברדיוס הפגיעה של הר הגעש. בינתיים הצבא שלח כוחות מצומצמים כדי לסייע בפינוי. אתמול הענן הוולקאני התפשט והביא לסגירת נמל התעופה הבינלאומי במנילה. כמו כן שדה התעופה במנילה נסגר.