שוק ההון    

מורגן סטנלי חוזר בו: הפד' לא יעלה את הריבית

מורגן סטנלי מעריך כעת כי הפד' לא יעלה את הריבית, וזאת בניגוד להערכתו הקודמת בעבר. מסקנתו נובעת מהתחייבות יו"ר הפד להמתין עם מהלכים הנוגעים לריבית
מורגן סטנלי, מבנקי ההשקעות הגדולים בעולם,  חוזר בו מתחזיותיו שהפדרל ריזרב ( הבנק המרכזי בארה"ב) יעלה את הריבית פעם אחת עד סוף השנה, ולכן הוריד את תחזיתו לתשואות האג"ח הממשלתיות האמריקאיות.
להערכת הכלכלנים של מורגן סטנלי –  "אנחנו והשווקים לא הערכנו נכונה את נכונותו של פאוול (יו"ר הפד) להקדים תרופה למכה בכל הנוגע להתמודדות עם הסיכונים בפניהם ניצבים השווקים". עוד אומרים הכלכלנים כי הם התרשמו מהדברים שאמר,  יו"ר הפד, ג'רום פאוול ועמיתיו בבנק המרכזי, לפיהם הם מתכוונים לסיים את צמצום תיקי האג"ח של הבנק המרכזי בחודשים הקרובים, ולהמתין לפני שיחליטו על מהלכים נוספים בכל הנוגע למדיניות הריבית. מגמה זו אגב, תומכת בגישה של דונלד טראמפ שמעל שנה טען מכל במה אפשרית שהפד טועה, ואף אמר שראשי הנפד אינם מבינים שלהעלות את הריבית (כפי שעשו בעבר) זה אסון כלכלי, ומהלך שגוי מיסודו.
במורגן סטנלי סיפקו תחזית חדשה –  תשואת האג"ח הממשלתיות האמריקאיות ל-10 שנים תגיע בסוף שנת 2019 לכ-2.2%, לעומת התחזית הקודמת לתשואה של 2.3% אותה סיפקו בעבר. תשואת האג"ח לשנתיים עמדה ברמה של 2%.
 הכלכלנים של מורגן טוענים כי סוחרים ומשקיעים באג"ח הממשלתיות של ארה"ב יכולים פשוט לתמחר הורדות ריבית בהמשך – כפי שאכן קרה בשנת 2006, כאשר הפד רמז באופן דומה על עצירת העלאות הריבית.