מחיר דירה בתל אביב

תאריך (רבעון ושנה):
גודל דירה:
 
 

 

מחיר דירה בתל-אביב – כמה עולה דירה בתל אביב? זו שאלה גדולה, אבל יש לנו תשובה ממקור מוסמך ורשמי – הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס). מיחשבנו את כל המידע של הלמ"ס בנושא ויצרנו מחשבון שבו אתם מגדירים תקופה (לפי רבעונים – רבעון ראשון הוא ינואר עד מרץ, רבעון שני הוא אפריל עד יוני, רבעון שלישי יולי עד ספטמבר, ורבעון רביעי – אוקטובר עד דצמבר)  כשלצד התקופה אתם מגדירים את מס' החדרים, ומקבלים תשובה לשאלה מאוד חשובה – כמה עולה דירה בתל אביב? 

מעבר למחיר הדירה לתקופה שתבקשו, בפלט יופיע המחיר של דירה דומה (אותו מס' חדרים) ברבעון הקודם, וכן השינוי במחיר ביחס לרבעון קודם.

הכלי הזה "מתחבר" למחשבון מחירי הדירות שנמצא באתר, רק שבעוד מחשבון מחירי הדירות מספק מידע ארצי על מחירי הדירות, כאן אתם מקבלים מידע ברזולוציה ממוקדת יותר – לת"א (ראו למטה מחירי דירות גם באזורים נוספים – ירושלים, חיפה, גוש דן ועוד)

אתם יכולים להתשמש במחשבון לתקופה האחרונה (וזו הבדיקה הפופולארית), ואתם גם יכולים כמובן להתעמק בהיסטוריה (המרתקת) – מחיר דירה בתל אביב זינק בשנים האחרונות! ונתון מעניין בהקשר זה – מחירי הדירות בתל אביב עלו יותר מאשר שכר הדירה בעיר

ויש לנו מחשבונים וכלים נוספים, שיכולים לעזור לכם:

מחיר  דירה בגוש דן

מחיר דירה בירושלים

מחיר דירה בחיפה

מחשבון מחירי הדירות (ארצי)