שוק ההון    

סאני – הדגמים החדשים של סמסונג הביאו לעלייה של 18% במכירות ל-316 מיליון שקל

ההכנסות של סאני, מקבוצת לפידות קפיטל, יבואנית הטלפונים והאביזרים הסלולריים מתוצרת סמסונג הסתכמו בכ-315.7 מיליון שקל, גידול של 17.7% בהשוואה להכנסות של כ-268.3 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2017. הגידול בהכנסות נובע מגידול במכירות מכשיר ה-Galaxy J וה- Note 9אשר הושקו ביוני ובאוגוסט 2018, בהתאמה. כמו כן, רשמה החברה גידול במכירות חלפים ואביזרים נלווים.

המניה של סאני עולה כעת במסחר בבורסה בתל אביב בכ-5% לשער של 2 שקלים למניה המשקף לה שווי שוק של כ-426 מיליון שקל.

ה-EBITDA ברבעון השלישי של 2018 הסתכם בכ-31.0 מיליון שקל, גידול של כ-22.0% בהשוואה לכ-25.4 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2017. הגידול ב-EBITDA נובע מעלייה במכירות ומקיטון בהוצאות התפעוליות של החברה.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המנית של החברה  ברבעון השלישי של 2018 גדל ב-3.1% והסתכם בכ-15.5 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של כ-15.0 מיליון שקל ברבעון השלישי של שנת 2017.

מכשיר ה-Note 9 של סאמסונג אשר הושק לקראת סוף הרבעון השלישי ומגוון המכשירים הרחב שמשווקת החברה לכלל לקוחותיה צפויים לתרום להכנסות ולרווחיות בהמשך השנה.

סאני תקשורת סלולרית מקבוצת לפידות קפיטל, יבואנית הטלפונים והאביזרים הסלולריים מתוצרת סמסונג השיקה בחודש מרץ את מכשיר הדגל החדש של סמסונג ה-Galaxy S9, במהלך חודש יוני 2018 החלה החברה במכירת מכשירי ה-Galaxy J ובמהלך חודש אוגוסט החלה החברה במכירת מכשירי הNote 9  המשווקים הן באמצעות רשת החנויות הארצית של סאני המונה כיום כ-20 סניפים והן באמצעות ערוצי המכר החדשים של החברה בתחום המסחר האלקטרוני וזרוע הפעילות הייעודית (B2B) במגזר העסקי.

בנוסף, נבחרה סאני להפיץ את סדרת התקני האחסון המתקדמים והמובילים של Samsung במטרה לספק מענה לצורך הגובר בהתקני אחסון (SSD), כרטיסי זיכרון וזיכרונות ניידים ביוני 2018.

משה פרי, מנכ"ל סאני תקשורת סלולרית אמר: "תוצאות הרבעון מצביעות על המשך תנופת הצמיחה, ועל שיפור ניכר בביצועי החברה, אף מעבר למתווה תוכנית העבודה הרב שנתית, ומהוות המשך ישיר למגמת ההתחזקות של סאני ומותג Samsung בישראל. השקת מכשיר ה-Note 9 המהווה בשורה משמעותית בשוק הסלולר תרמה לגידול במכירות, לרווחיות, ולביסוס כוחנו כמובילים מבחינת נתח שוק אל מול המתחרים.

כמו כן, המשכנו בצמצום בסיס העלויות של החברה וחתרנו להרחבת פעילותינו בשוק ה-B2B, דבר הבא לידי ביטוי בזכייתנו בפעם הרביעית ברציפות במכרז החשב הכללי לאספקת מכשירי סלולר לעובדי המדינה. אנו צופים כי שנת 2018 תהיה שנה מצוינת לחברה שבה נזכה ליהנות מהפירות שמניב מכשיר ה-Note 9, מהמוצרים הנלווים לו ומהמגוון הרחב של המכשירים אשר הושקו השנה".