חדשות    

עוד חברות תעופה מבטלות טיסות לישראל, מסתמן: חגים ללא טיסות

משרד הבריאות הודיע על כוונתו להרחיב את מספר המדינות שעם החזרה מהן נדרש בידוד בעקבות התפשטות נגיף הקורונה,  ולצדו חברות תעופה נוספות מודיעות כי לא יטוסו לישראל.אחת מהן היא אליטליה שהודיעה כי כל טיסותיה המיועדות לצאת לאיטליה ב-11 עד ה-28 במרץ יבוטלו. כמו כן הודיעה  איבריה הספרדית על הקפאה של כל הטיסות בקו לישראל עד תום החודש הנוכחי. אליטליה ואיבריה מצטרפות ל-WIZZ שהודיעה על הקפאה של קווים לישראל וגם לריאנאייר שהודיעה על הפסקה של מספר טיסות. האיום על המשך הטיסות לישראל וממנה רק גובר. בשבוע הבא תתקבל ההחלטה אם להטיל בידוד על השבים מארצות הברית. אייר פראנס עדיין לא הכריזה על הפסקת הקו לתל אביב, אולם שש טיסות בוטלו בסוף השבוע הזה.

במישור המקומי אל על מצמצמת טיסות ליעדים רבים ומעבירה נוסעים ממטוסי דרימליינר למטוסי 737 קטנים יותר. כך, כבר בימים אלה מבוצעות חלק מהטיסות בקווי הדגל של החברה.  גם ישראייר וארקיע נפגעות מביטולי טיסות. כיוון שכבר נמצא כבר  החולה ה-21 ועדיין לא הצליחו לעצור את התפשטות הנגיף מצופה לנו פורים ללא טיסות ואולי גם פסח.

בעקבות המשבר העולמי הודיעה אל על על ביטול חלק מהטיסות לברלין, ברצלונה, ציריך וטיסה לסן פרנסיסקו. ביום ראשון, צפויה החברה לבטל טיסות נוספות למינכן, בודפשט, אמסטרדם, בריסל, וינה ובוקרשט.

זכויות עובדים בימי קורונה – בידוד ועוד

גורמים כלכליים: "המשק הישראלי עדיין לא נפגע משמעותית מהקורונה"