חדשות    

על רקע הקורונה: חיילים בודדים משוחררים יקבלו סיוע בשכר דירה

צילום: דובר צה"ל, חיילים

הקרן לקליטת חיילים משוחררים הכריזה על פעימה שלישית של מענק קורונה בסך 4,000 שקל לחיילים בודדים שהשתחררו משירות סדיר, במטרה לסייע להם לקראת החגים הקרבים, בצל משבר הקורונה

הנהלת הקרן לקליטת חיילים משוחררים בשיתוף משרד האוצר, החליטו על מתן פעימה שלישית של מענק קורונה בסך 4,000 שקל, לחייל משוחרר בודד הזכאי לסיוע בשכר דירה מכוח החוק. זאת על מנת לסייע להם בעת מצוקה כלכלית ולקראת החגים הקרבים.

המענק יינתן למי שזכאים לסיוע בשכר דירה על פי החוק – לאחר שעמדו באחד משני התנאים:

  1. חיילים משוחררים שקיבלו בעבר פעימה ראשונה ושניה של מענק דיור קורונה, יקבלו גם את הפעימה השלישית בסך של 4,000 שקל נוספים. הכספים יועברו אוטומטית לחשבון הבנק אליו הועבר המענק הקודם.
  2. א. חיילים בודדים משוחררים, אשר קיבלו סיוע בשכר דירה כחוק עבור אחד או יותר מהחודשים יוני, יולי, אוגוסט 2020 (חודש מלא = אם יש בו לפחות 15 ימים בחודש), יקבלו את הפעימה השלישית בלבד, מענק דיור בסך של 4,000 שקל.

ב. חיילים בודדים משוחררים אשר עומדים בתנאי הזכאות למענק שכר דירה על פי החוק, וברשותם חוזה שכירות על אחד או יותר מהחודשים, יוני, יולי, אוגוסט 2020 (חודש מלא = אם יש בו לפחות 15 ימים בחודש), יכולים להירשם להטבת סיוע בשכר דירה עד ל-31.12.20 על מנת לקבל את הפעימה השלישית.

על מנת לקבל את המענק, אין צורך להתקשר למוקד או לשלוח פנייה למחוזות לבירור הזכאות. מענק הדיור יועבר אוטומטית לחשבונות הבנק של חיילים משוחררים בודדים, העונים לתנאים שנקבעו.

ההטבה נכנסה לתוקף החל מ-9.9.20. חיילים משוחררים הזכאים למענק יקבלו מסרון המודיע על זיכוי חשבון הבנק שאליו הועברו כספי הסיוע בשכר דירה.

צה"ל בתגובה לקורונה: צמצום התפקידים העורפיים והשבתת העובדים הלא חיוניים

חייל, שפר כלכלתך – איך להתנהל נכון בצבא