מדריכי דירה ומשכנתא    

שר האוצר משה כחלון: "אל תפלו בפח של האינטרסנטים"

מעודכן ל-03/2018

שר האוצר משה כחלון: "אל תפלו בפח של האינטרסנטים"

על רקע הרחבת תוכנית מחיר למשתכן, פונה שר האוצר משה כחלון באופן ישיר לציבור (דרך הפייסובק) ומסביר כי תוכנית מחיר למשתכן היא התוכנית הטובה ביותר והמתאימה ביותר לזכאים, והתוכנית מצליחה לעמוד בעדים שלה – לספק דיור במחיר הוגן למאות אלפי אנשים. כחלון מספר כי התוכנית הורחבה גם לזכאים מסדרה ב' (שמבחינת עיתוי נרשמו לאחר הזכאים בסדרה א') ולכן מי שנרשם תהיה דירה.

כחלון חוזר ומבטיח שהתוכנית היא סיפור הצלחה, וכל רעשי הרקע והביקורות הם מצד אינטרסנטים – "אנחנו בונים בלי הפסקה ומרחיבים את הבנייה בפרויקטים של מחיר למשתכן. המכרזים הנוספים הם לעוד אלפי דירות באזורי ביקוש, והם מצטרפים ל-40 אלף שכבר זכו בדירות", אומר כחלון ומוסיף – "הדירות האלו נמצאות בהיתרי בנייה, חלקם כבר בבנייה, וחלקם כבר הושלמו ועברו לדיירם. אני מציע לכם אל תפלו בפח של האינטרסנטים. האנשים האלו הרוויחו הון עתק על הגב שלכם , והתוכנית בלמה את זה, הם כבר לא ירוויחו מכל אחד מכם מאות אלפי שקלים.

"אנחנו נמשיך לבנות ואם אתם רואים ברחבי הארץ את המנופים ואת אתרי הבנייה, אז רוב הבנייה הזו מיועדת לכם. תוכנית מחיר למשתכן, היא התוכנית הראויה, ואנחנו לא מפסיקים לרגע. אנחנו פועלים הקדים את המסירות של הדירות ומאיצים את הפיתוח. הדירות האלו זו זכותכם המלאה, אף אחד לא עושה לכם טובה. מגיעה לכם דירה במחיר הוגן. אנחנו פשוט חילצנו אתכם מהציפורניים של כל אלה שרצו להפקיע מחירים".

איך לוקחים משכנתא במחיר למשתכן

מחיר למשתכן – זכאים א' וזכאים ב' – מה ההבדלים?

סקר מחיר למשתכן – האם התוכנית היא הצלחה גדולה או כישלון גדול