חדשות    

יאנגו תציג את מחיר הנסיעה

פיקסביי

יאנגו תציג ללקוח את מחיר הנסיעה כבר בשלב הזנת הפרטים. אם התוצאה תהיה שונה במונה, יהיה נמוך מבמונה

יאנגו (יאנדקס),  אפליקציית הזמנת המוניות והמתחרה של גט, השיקה בארץ טכנולוגיה המאפשרת להציג לנוסעים מראש את מחיר הנסיעה. כבר כשהלקוח יזמין מונית באפליקציה, לאחר הזנת פרטי הנסיעה המלאים, יוכל לראות את מחיר הנסיעה הסופי.

בחברה מבטיחים כי המחיר שיוצג לא ישתנה עד סוף הנסיעה, ואם יהיה שונה מהתוצאה במונה, יהיה נמוך יותר או שווה למחיר שיוצג על צג המונה .

ביאנגו  נימקו כי הם משתמשים בטכנולוגיה שמאפשרת לחזות מראש את המחיר העתידי. המערכת מתבססת, על פי החברה, על נתיב הנסיעה, חיזוי זמן הנסיעה בהתאם למשתנים כמו יום, התקופה בשנה, שעה ביום, נתוני תעבורה ועוד. "בכל הזמנה יהיה ניתן לדעת מראש את מחיר הנסיעה ללא חששות. נסיעות במונית יהפכו לפשוטות יותר ושקופות יותר עבור המשתמשים", נמסר מהחברה.

 "המחירים שיוצגו לנוסעים לא יהיו גבוהים מהמחיר המוצג במונה בכל מקרה. הטכנולוגיות מביאות בחשבון את תעריפי המדינה, כך שהמחיר המשוכלל יהיה שווה למחיר המונה או נמוך יותר – ויתבסס על החוק הישראלי". כלומר יאנגו תסבסד את הפער.

מנכ"ל החברה יניב אלפי הוסיף "אנו יודעים עד כמה מחיר ידוע מראש בעל ערך לנוסעים. הודות לסטטיסטיקות שצברנו בחצי השנה האחרונה, אנו יכולים לחזות מחיר נסיעה בדיוק רב ולהתחייב אליו בהתאם לחוק".

יאנגו, מותג המוניות של יאנדקס הרוסית, הושקה בדצמבר 2018 בישראל. היא מאפשרת הזמנת מוניות דרך אפליקציה, עובדת בעיקר עם תחנות מוניות בארץ, ומנסה להתחרות בגט הישראלית. לפי הערכות, הנתח של החברה בשוק עדיין קטן. יאנדקס מנסה לגייס אליה את הלקוחות באמצעות מחירים נמוכים יותר, ואת הנהגים עם עמלות נמוכות עד אפסיות, להבדיל מגט, הגובה עמלות גבוהות ואינה משלמת משכורת. ובכל זאת, ההתבססות של גט חזקה מדי. לכן אלמנט שמאפשר לראות את מחיר הנסיעה מראש עשוי בהחלט לפתות נוסעים, שאף פעם לא יודעים כמה ייאלצו לשלם ולעתים עוצרים את הנסיעה לפני היעד.

יאנדקס השיקה את שירות המוניות – תחום לגט ולרקסי

גט בדרך להנפקה בישראל

מהן האפליקציות הכדאיות לנהג המונית והאם הנהגים יחזרו לתחנות המוניות