על הלקוחות לשלוח פניה למספר 540, לציין את נושא הפנייה כגון חשבוניות, תכניות, ציוד קצה, ניוד, חו"ל - ונציג החברה ישיב ללקוח בהודעה חוזרת, תוך מספר דקות
אורנג' משיקה הבוקר שירות לקוחות גם ב – SMS. עד כה, החברה העניקה שירות באמצעות: נציגי שירות טלפוני, Chat, Facebook, מרכזי שירות ומכירה ואפליקציית My Orange. מהיום, הלקוחות יכולים ליצור קשר באמצעות הודעת SMS למספר 540, לציין נושא פנייה כגון: חשבוניות, תכניות, ציוד קצה, ניוד, חו"ל, ונציג החברה ישיב ללקוח בהודעה חוזרת תוך מספר דקות.
דנה לב עמי, מנהלת מוקדי השירות בחטיבת הלקוחות בפרטנר ציינה הבוקר כי: "מטרתנו להוות את הבחירה הראשונה של הלקוח ולהמשיך ולחזק את מערכת יחסי האמון והנאמנות עמו. השירות החדש נולד מתוך מחשבה למנף את השירות ללקוח באמצעות יצירת כלים חדשניים למציאת פתרון יעיל ומהיר המתאימים לצרכיו, תוך דגש על קיצור זמני ההמתנה ומענה ממוקד וענייני בזמן ובמקום שנוח ללקוח. במהלך החודש האחרון הוכשרו נציגי שירות ייעודים במיומנויות הטיפול באמצעות כתיבה ממוקדת, אפקטיבית, מתומצתת ותכליתית, בדגש על העברת מסרים באופן מדויק, יעיל וקצר".
החברה מוסרת כי במהלך החודש האחרון, ערכה "פיילוט" בשירות זה, בו התנסו מאות לקוחות. מהפיילוט עלה כי 95% מהלקוחות הביעו שביעות רצון גבוהה: מיעילות השירות, מזמני המענה ומאופן הטיפול. עוד עלה, כי נוחות השירות מהווה יתרון משמעותי עבור הלקוחות, בעיקר מאחר ואינם נאלצים לפנות זמן בכדי לטפל ולברר בקשותיהם וכי הטיפול בפנייה יעיל ומהיר.
החברה מציינת עוד כי שירות באמצעות מסרון ניתן ללא תשלום בימים א' – ה' בין השעות 8:30-18:30 וביום ו' בין השעות 8:30-13:00. בהמשך יינתן השירות גם באמצעות – WhatsApp.