מסחר בבורסה בעמלות נמוכות – כל השחקנים בשוק!

 

עמלות ניירות ערך בבנקים יותר מכפולות (הרבה יותר מכפולות) מאשר אצל הברוקרים הפרטיים שמאפשרים מסחר דרכם. הציבור עדיין לא השתכנע – הציבור עדיין נמצא בבנקים, אבל במדריך הזה, תוכלו להבין שהביטחון בבתי ההשקעות האלו , לא בהכרח נמוך יותר מאשר בבנקים.  במדריך גם תוכלו צלקרוא לעומק על כל אחת מהחברות בתחום ולהבין את ההבדלים בין הגופים, ואת היתרונות והחסרונות של כל גוף. כאן ריכזנו למענכם את הפרמטרים העיקריים, אבל חשוב להדגיש זה לא הכל – מידע רחב יותר תמצאו במדריך, ובכל מקרה, אלו הנתונים שהחברות מציגות – אם אתם מתמקחים, אתם עשויים לזכות בתנאים טובים יותר (תלוי כמובן בגודל התיק ובהיקף הפעילות)

בדיקת הון – ריכוז עמלות ניירות ערך בכל הבנקים! – תברחו!

השקעה במניות – ככה תשקיעו נכון 

מסחר עצמאי בבורסה – כל מה שצריך לדעת

ולפני הטבלה רקר נדגיש – – יש פרמטרים שזהים בכולם אז אין ממש טעם להשוות בינהם, וכמו כן, יש פרמטרים שפחות קריטיים למשקיעים. ריכזנו כאן את הפרמטרים העיקריים, אבל גם לגביהים חשוב להדגיש – הם לא מייצגים את כל המצבים וכל המסלולים של ההצעה של חברת הברוקרא'ג. למשל – יש גופים שמפרידים את העמלות קנייה ומכירה של מניות ותעודות סל מקרנות נאמנות, ויש גם כאלו (אי.בי.אי) שנותנים הנחה על עמלות קנייה ומכירה של קרנות מחקות. זאת ועוד – לכל הגופים יש מספר מסלולים של מסחר בחו"ל  הצגנו כאן את המסלול של הגישה עם העמלה הקבועה, אך יש מסלולים עם שיעור מהעסקה, ויש גם עמלת מינימום שאלו שעושים עסקאות קטנות צריכים לקחת בחשבון. בקיצור, הטבלה הזו נותנת מושג (אפילו גדול), אבל חשוב לפני הבחירה לקרוא את המדריך, ואם תרצו – לפנות אלינו ולקבל הצעה (כאשר אנו מפנים מספר לקוחות, אנו זוכים לתנאים עדיפים)

השוואה בין הברוקרים הפרטיים (ובנק ירושלים) –  

  עלויות קנייה ומכירה בארץ – מניות עלויות קנייה ומכירה בארץ – אג"ח עלויות מסחר בחו"ל עלויות ניהול חודשיות  מינימום תיק השקעות
בנק ירושלים 0.1% 0.1% 1 סנט 0.05% ו-10 שקל 20 אלף שקל
אי.בי.אי 0.09% 0.08% 1 סנט 20 שקל 2 אלף שקל
מיטב דש 0.09% 0.08% 1 סנט 20 שקל 20 אלף שקל
אקסלנס 0.09% 0.09% 1 סנט 19 שקל 20 אלף שקל
פסגות טרייד 0.09% 0.08% 1 סנט 20 שקל אין מינימום
טרייד וואן 0.1% 0.09% 1 סנט 18 שקל 20 אלף שקל

למניית טבע

למניית גוגל

למניית אפל 

למניית פייסבוק

למניית טוויטר

למניית סנאפצ'ט