חדשות    

אחרי סקיי מקס: בפליי קארד תמורת נקודות תשלמו מסי נמל בלבד

Fly Card Premium - לאומי קארד

לאחר שסקיי מקס פתחה במבצע צבירת נקודות בכל חברות התעופה, כולל לואו קוסט, כרטיס האשראי פלייקארד של אל על יצא במבצע על 14 יעדי טיסות, המיועד ללקוחות קיימים וחדשים. בין היתר, לקוחות חדשים יקבלו עבור ההשתתפות 100 נקודות. הכרטיס נועד לגייס לקוחות ולבלום עזיבה למתחרה החדש.

אל על תחלק כרטיסי טיסה הלוך ושוב ליעדים באירופה,ותשלם מסי נמל בלבד  במקום מלוא עלות הכרטיס למצטרפים חדשים. אלא שההשתתפות היא תמורת מימוש 100 נקודות שיוזנו לחשבון של הלקוחות, והנקודות יגיעו  רק יומיים אחרי ההצטרפות. כך שמלאי המבצע מוגבל וייתכן שיאזל מהר.

גם לקוחות ותיקים יכולים ליהנות מהמבצע: הם יקבלו כרטיסי טיסה לאירופה תמורת 100 נקודות  וכן ישלמו רק מסי נמל. גם כאן יש רק כ-7,000 כרטיסים במלאי המבצע.

לקוחות ותיקים יוכלו לקנות כרטיסים במסגרת המבצע גם ליעדים במזרח הרחוק וארה"ב, תמורת 200, 500 ו-1,000 נקודות + מסי נמל. המבצע יימשך 10 ימים ב-30-20 בנובמבר או עד גמר המלאי. גם אם לקוחות חדשים לא יספיקו להשתתף בו, במקרה שהמלאי לאירופה ייגמר תוך יומיים, כל לקוח חדש שיצטרף לפלייקארד בעשרת הימים הקרובים יקבל 100 נקודות לחשבונו לשימוש בהמשך ולא רק במבצע זה. כלומר גם אם לא מצאתם כרטיס – יש לכם 100 נקודות.

מסי נמל נעים מכ-40 דולר בקייב לכמעט 100 דולר בארצות הברית. אלו מייקרים את כרטיס הטיסה. למשל בטיסה לברלין תממשו 100 נקודות במקום 540 נקודות ללא המבצע. עקב כך תשלמו עליה 65.47 דולר בלבד – מסי נמל, בתנאי שלא תחליפו חלק מהנקודות בכסף.

מצטרפים חדשים לפי החברה הם לקוחות אשר לא החזיקו כרטיס אשראי פלייקארד של דיינרס במהלך 18 החודשים שקדמו ל-20 בנובמבר, או לקוחות פליי קארד של אמריקן אקספרס שלא קיבלו מעולם מתנת הצטרפות; והם בעלי חשבון בנק ישראלי ומעל גיל 18.

עלות  חודשית עבורדמי כרטיס פליי קארד: 40-19.90 שקל.

אם אין לכם את מלוא הנקודות, ניתן להשלימן בכסף. לצורך רכישת כרטיס הטיסה דרך האתר, יש להזדהות כחבר מועדון הנוסע המתמיד ולעבור למצב נקודות. הנפקת כרטיס במסגרת המבצע נעשית באמצעות אתר אל על, מוקד המכירה הישירה של אל על (בתוספת דמי טיפול של 20 דולר לכרטיס) או אצל סוכני הנסיעות.

הכרטיסים תקפים לטיסות אל על הישירות בלבד היוצאות מישראל. המחיר הקובע הינו המחיר שנקבע בעת הכרטוס. ניתן לשלב יעדים בהתאם לחוקי השילובים שקיים במחירים לקהל הרחב, מלבד ביעדים: מוסקבה, בוקרשט, לרנקה, סופיה ואתונה.

fly card ודור אלון ומגה כבר לא ביחד

אל על בשיתוף פעולה עם כאל ודיינרס – ישלמו 125לחברה מיליון שקל על תפעול כרטיס ומועדון Fly Card