fbpx
חדשות

איך בחברות התעופה מגנים מהקורונה

רחפן של אמאזון

חברות התעופה היו הראשונות שנפגעו מההודעות על הקורונה. תחילה בוטלו הזמנות לסין ואחר כך למקומות נוספים באסיה. בכל העולם ירד מספר ההזמנות של חברות התעופה הרלוונטיות.

נגיף הקורונה פרץ בסין והביא עד כה למותם של 427 אנשים ולעוד אלפי אנשים שנדבקו במחלה בסין וגם במדינות נוספות באזור.  דיווחים על הנבדקים בנגיף דווח גם במדינת מחוץ לאסיה.

בינתיים  חברות תעופה נוקטות באמצעים שונים כדי להגן על הצוות והנוסעים מהנגיף הקטלני.

אחד הצעדים החשובים ביותר המוצעים על ידי ארגוני הבריאות הוא דיווח על נוסעים חולים למומחי בריאות. רגולציה פדרלית דורשת מחברות תעופה לדווח על נוסעים המציגים סימפטומים מסוימים לפני הנחיתה בארצות הברית. נוסעים ששהו בסין עם שפעת שנמשכה יותר מ-48 שעות, או שפעת ושיעול, קשיי נשימה, או מי שנראה "חולה באופן ברור", כולם מתאימים לקריטריונים, גם על טיסות שאינן מגיעות ישירות מסין.

עם הנחיתה בנמל התעופה, בכירים בארגוני הבריאות יכולים ליצור קשר עם החולה האפשרי ולנקוט צעדים כדי לפקח, או אם צריך, לשים את הנוסעים בהסגר במקרה שנחשפו למחלה.

שאר ההמלצות של ארגוני הבריאות קשורות בפעילות יומיומית. דיילים צריכים לשטוף את ידיהם במים חמים עם סבון או בחומר חיטוי אחר על בסיס אלכוהול, להציע לנוסעים חולים מסכה לכיסוי פניהם, ללבוש כפפות כאשר הם מטפלים בנוזלי גוף, ולנקות משטחים נגועים.

הפעולות של חברות התעופה

יונייטד איירליינס (United Airlines) אמרה כי העבירה את הוראות ה-CDC לצוותיה, והודיעה כי ציידה את המטוסים באזורי סיכון גבוה ב"אספקה שיכולה לעזור לדיילים לתת עזרה בטוחה" לנוסעים חולים. חברת התעופה אמרה כי היא גם מנקה משטחים קשים בהם נוגעים נוסעים - שירותים, מגשי אוכל, תריסי חלונות ומסעדים - עם חומר חיטוי אחרי כל טיסה, תהליך שאומץ אחרי התפרצות האבולה ב-2014. זאת בנוסף לניקוי תקופתי עמוק הכולל תקרות, התאים מעל ראשי הנוסעים וכל דבר אחר בחלקו הפנימי של המטוס.

תאי איירוויז (Thai Airways) מציידת את צוותה במסכות וכפפות בטיסות לאזורים בעלי "סיכון גבוה", וכל המטוסים החוזרים מסין עוברים חיטוי אחרי הטיסה.

ג'אפן איירליינס (Japan Airlines) אמרה כי צוות המטוס ילבש מסכות בטיסות מקומיות ובינלאומיות.

קאת'י איירליינס (Cathay Airlines), חברת התעופה מהונג קונג, מסרה כי תפסיק להציע מגבות חמות, כריות, שמיכות, חומרי קריאה, או מכירות דיוטי פרי על טיסות לשאר חלקי סין. מהחברה נמסר כי היא מבצעת בדיקה של הדרך שבה היא מגישה ארוחות וחטיפים במהלך טיסות.

אמריקן איירליינס (American Airlines) אמרה כי היא מציעה ציוד בטיחות ומהדקת את מדיניות הבטחון שלה לדיילים. בנוסף, ה-CDC לא המליץ לחברות תעופה שצוות המטוס יענוד מסכה, וחברות תעופה לא מאפשרות לצוותים בדרך כלל לענוד מסכות ללא אישור, חברת התעופה אמרה כי דיילים יוכלו לענוד מסכות על טיסות בין ארצות הברית לאסיה, אוסטרליה וניו זילנד. בנוסף נמסר, כי היא מספקת חומר לחיטוי ידיים לדיילים, ומטליות חיטוי לנוסעים בטיסות טרנס-פסיפיות המעוניינים לנקות את המשטחים בעצמם.

"הבטיחות של לקוחותינו ושל חברי הצוות נשארת בראש סדרי העדיפויות שלנו", אמר דובר החברה. "אנחנו בקשר קרוב עם המכס האמריקאי ופיקוח הגבולות, עם ה-CDC ושירותי בריאות ציבוריים, ונמשיך לשתף פעולה עמם ליישם כל צעד הקשור לבריאות ולבטיחות".

למה חברות התעופה מתקמצנות על המשקה?

 

 

רוצים לחסוך בפיקדון? מלאו פרטים, ונציג מקצועי יחזור אליכם בהקדם

קראתי את תקנון האתר ואני מקבל את תנאי השימוש


על המחבר

דרור ניר קסטל

דרור ניר קסטל

השאר תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות