תיירות    

איך למצוא את הטיסה הכי טובה בטרווליסט

מעודכן ל-03/2019
שימו לב לסימון תוצאות ישירות, שימו לב לכוכב המסמן חגים ולדירוג הסוכנים – עצות חינם לאתר טרווליסט

 

טרווליסט הוא אתר תיירות ובו מידע ודילים לאיתור שירותי תיירות שונים – טיסות מוזלות, מלונות בישראל ובעולם, טיולים מאורגנים, השכרת רכב, חבילות נופש, חבילות ספורט אתגרי, טיסות של הרגע האחרון ועוד.

כל הנתונים באתר מתבססים על נתוני חברות התעופה והנסיעות. חשוב לציין  כי אתר טרווליסט אינו סוכן נסיעות בפני עצמו, אלא מנוע חיפוש המציג אלפי מוצרי נופש המוצעים על ידי סוכנים וחברות נסיעות וחברות תעופה שונות בישראל. אתר טרווליסט הוא אתר ישראלי, והנתונים בו בעברית. .

כדי לחפש טיסות בטרלוויסט צריך להזין את הפרטים הרלוונטיים בשורת החיפוש העליונה של האתר: ובהם סוג הטיסה, הלוך, הלוך וחזור, עיר היציאה, עיר היעד, סוג ומספר הנוסעים, למשל תינוקות וותיקים. אז לוחצים על השווה סוכנים ומתגלה רשימה גדולה על פי ההעדפות שלנו.

עצות

עצה טובה היא  ללחוץ על "הצג טיסות ישירות בלבד". אם משאירים את הברירה לא מסומנת, יוצגו בתוצאות גם טיסות שאינן ישירות, שהן זולות יותר.

התאריכים המסומנים בכוכב הם חגים וימי שבתון היקרים יותר.

באפשרות "+/- שלושה ימים",תוכלו למצוא טיסות במחירים נמוכים יותר בימים שלא הזנתם מלכתחילה אך קרובים.

באתר טרלוויסט יש מאות תוצאות. נמיין אותן על פי מחיר הטיסה או על פי משך הטיסה. אפשר גם לפי מספר העצירות במהלך הטיסה; או לפי Best Value – משך הטיסה ולמספר העצירות שלה.

כדי לסנן את התוצאות יש בחלק הימני של המסך כמה דרכים: ובהם חברות התעופה, סוג טיסה, צ'רטר לואוקוסט וכן הלאה.

למי שלא חשוב תאריך מסוים,יכול  להזמין קבלת התראות מחיר על פי החיפוש שביצע, ולקבל הודעות למייל על מבצעים או הנחות לפי פרמטרים שבחר בחיפוש הטיסה.

כדי לקבל את העדכונים יש למלא את כתובת המייל בחלון הקופץ, לבחור את תדירות השליחה המועדפת , ולקבוע את ההתראות בדיוק בתאריכים שבחרתם או גם בתאריכים אחרים.

איך לבחור את ההצעה הכי טובה

 

כדי לבחור את ההצעה הכי טובה לא צריך להסתכל רק על המחיר אלא גם על דירוג המשתמשים של הסוכנים השונים, ולבחור בהצעה מטעם סוכן בדירוג גבוה. שימו לב גם שהרבה סוכנים רבים מציעים הטבות סוכן לרכישה דרך האתר – הטבות סוכן אלה הן לרוב הנחות במוצרים משלימים כמו ביטוח נסיעות, פריסה נוחה למספר תשלומים גמיש ועוד.

הסוף להטעיות צרכנים באתרי תיירות?

 

איך להוזיל את הטיסה לחו"ל?