חדשות    

אלביט מערכות: מערכת Clearvision של החברה הותקנה על מטוס Falcon 5X של דאסו

אלביט מערכות: בבורדו, צרפת, התקיים אתמול אחרי הצהריים טקס הגלילה של מטוס ה- Falcon 5X מתוצרת דאסו, הנחשב למטוס המנהלים המוביל בנפח פנים וטווח הטיסה

אלביט מערכות מדווחת כי מערכת Clearvision של אלביט מערכות הותקנה על מטוס ה- Falcon 5X של דאסו, שטקס הגלילה שלו התקיים אתמול בבורדו שבצרפת. החברה מדווחת כי בבורדו, צרפת, התקיים אתמול אחרי הצהריים טקס הגלילה של מטוס ה- Falcon 5X  מתוצרת דאסו, הנחשב למטוס המנהלים המוביל בעולם במונחי נפח פנים וטווח הטיסה. טווח הטיסה של המטוס עולה על 9000 ק"מ, ובכך מתאפשר למטוס לחבר בין ערים המהוות את יעדי הטיסה המבוקשים ביותר.

על גבי המטוס החדש מותקנת המערכת החדשנית Clearvision™ שפותחה על ידי אלביט מערכות, והמיועדת להגביר את יכולת הראיה של הטייס ובכך להגביר את גמישות התפעול של מטוס הפאלקון ליעדים הסובלים לעיתים קרובות מתנאי מזג אויר מגבילים.

לאחרונה דיווחה אלביט מערכות כי חתמה על הסכם לרכישת חטיבת הסייבר והמודיעין של נייס סיסטמס בתמורה לסכום של עד 157.9 דולר, בכפוף למספר התאמות. מתוך הסכום הכולל, 117.9 מיליון דולר ישולמו במזומן במועד השלמת העסקה, הצפוי להתרחש ברבעון השלישי של שנת 2015, בכפוף למספר תנאים. סכום נוסף, בהיקף של עד 40 מיליון דולר, ישולם בכפוף ומותנה בביצועים עסקיים עתידיים של החטיבה הנרכשת. חטיבת הסייבר והמודיעין של נייס מציעה פתרונות המעניקים לכוחות אכיפת חוק וגופי מודיעין כלים ליצירת מודיעין מבוסס תקשורת. ההכנסות של החטיבה בשנת 2014 הסתכמו ברף הגבוה של עשרות מיליוני דולרים.

חטיבת הסייבר והמודיעין של נייס תירכש על ידי סייברביט בע"מ ("סייברביט"), חברה בת של אלביט מערכות, שהוקמה לאחרונה במטרה לאחד את הפעילויות הקיימות של אלביט מערכות בתחומי מודיעין הסייבר והגנת הסייבר. סייברביט תתמקד בשווקים הצומחים של סייבר הן ממשלתיים והן ליישומים אזרחיים ותמנף את הטכנולוגיות והניסיון המבצעי של אלביט מערכות בתחום הסייבר. עדי דר, סמנכ"ל בכיר באלביט מערכות, מונה למנכ"ל סייברביט. עובדי חטיבת הסייבר והמודיעין של נייס יעברו לעבוד בסייברביט.