חדשות    

אסוס – נחסום מחליפים סדרתיים מישראל; מה חשבתם, שתוכלו לנצל את אסוס בלי הפסקה?

pixabay

הקניות באינטרנט הולכות וגדלות, ויחד עימן הבעיה של הקניות – החזרות מוצרים, הולכת ומתנפחת. האתרים המוכרים מאפשרים החזרת סחורה, אם כי רובם עושים זאת בתמורה להוצאות משלוח ועלויות נוספות. המטרה להכביד על כאלו שסתם בא להם להחזיר ולהחליף. יש כאלו שעדיין לא התעוררו, אך כעת – מחליטה אסוס, אחת מענקיות הקמעונאות ברשת, לעצור את המחליפים הישראלים.

"אנחנו באסוס יודעים שמדיניות ההחזרות החינמית שלנו היא אחת מהסיבות שאתם קונים אצלנו", כתבה אסוס, בפנייה ללקוחות הישראלים, והסבירה שזה עומד להיפסק – "אנחנו משנים את  מדיניות ההחזרות. אם נבחין בדפוס יוצא דופן, אנחנו עלולים לחקור אותו ולפעול בהתאם. זה לא צפוי להשפיע עליכם, אבל בכל זאת רצינו להתריע".

אסוס מנסה לעצור את המחזירים הסדרתיים שמנצלים את מחויבותה של החברה להחזיר ללא עלות את הסחורה, וזה עלול להכביד (ובצדק) על תהליך ההחזרה.

במקביל, עדכנה אסוס כי היא האריכה את פרק זמן ההחזרה מ-28 יום ל-45 יום. ב-28 ימים הראשונים ניתן לקבל זיכוי כספי מלא על המוצר שהוחזר, ואילו עד 45 ימים ניתן לקבל גיפט קארד לרכישה של מוצר אחר באתר המקוון.

לא רק ישראל על הכוונת של אסוס. לאחרונה עדכנה אסוס את הלקוחות בבריטניה בהודעה דומה, ונראה שגולשים ממדינות נוספות יקבלו בזמן הקרוב את ההודעה הזו.

 לאחרונה דיווחה אסוס על הידרדרות משמעותית בתוצאות העסקיות שלה, במיוחד בחודשים האחרונים של 2018- להרחבה:  מניית אסוס יורדת ב-40%

מדריכים קשורים:

איך מחזירים מוצרים בקנייה באינטרנט

איך לעקוב אחר חבילות דואר נעלמות