חדשות    

בלינקדאין נלחמים בזיוף כישורי קורות חיים

עד עתה כשמעסיק חיפש עובדים בלינקדאין, אחת האינדיקציות שלו לכישורי העובד הייתה מספר ההמלצות.  כמובן שמודבר בכלי בעייתי כי אתה יכול לבקש מכל אחד להמליץ עליך, גם מחברים בתחום, או סתם אנשים שרוצים בטובתך. לכן לינקדאין השיקה פרמטר חדש שבודק את יכולותיהם המעשיות של אנשים שמחפשים דרכה עבודה. כך מקווים בלינקדאין, ייחסך המצב שהעדר  או חוסר כישורים מתגלה רק בראיון העבודה

הכלי שבחרה לינקדאין הוא שאלוני מיומנות – מבחנים קצרים שיסייעו למגייסים להבין מה יכולת הכישורים של מועמדים לעבודה. אם  הגולש קיבל ציון של יותר מ-70,  הוא יוכל להוסיף לפרופיל שלו תג "מיומנות מאושרת". תגים אלה נועדו לעזור למגייסים ולהתחרות בשירותי חיפוש עבודה. יתר על כן יתאפשר לרשת להפנות משתמשים לקורסים מקוונים וכך גם לקבל  כסף בעתיד בזכות  הדרכות,  תיווך  קורסים ועוד

בלינקדאין אומרים:  "אנו רוצים שלכולם תהיה גישה להזדמנויות בהתבסס על המיומנויות שיש להם, בלי קשר לרקע או להאם הם למדו אותן במוסד רשמי", כתבה החברה בהודעה לעיתונות.

עם זאת,  לינקדאין לא תוכל לוודא שהמשתמש לא רימה – למשל נעזר בתשובות שנמצאות ברשת, או שמישהו אחר מילא את השאלון. בכל מקרה, מי שעבר יצטרך לעבור מבחנים חוזרים בכל שנה, ומי שנכשל יוכל להמתין שלושה חודשים עד למבחן חוזר.

כמובן שלא כל עבודה מאפשר בדיקת מיומנות באינטנרט.  לכן כרגע המבחנים מכסים 75 סוגי מיומנויות (כמו שליטה בשפות תכנות שונות, ידע בתוכנות כמו פוטושופ ואקסל ועוד) וניתנים בחינם, ובאנגלית בלבד. בחברה הבטיחו שבהמשך יתרחבו לשפות ולתחומים נוספים. הפיצ'ר יושק בשבועות הקרובים. כדי להיבחן, יש לעבור על החלק בפרופיל שמציג את הכישורים שלהם ולבחור באלה שבהם יש מבחן זמין.

ניהול קמפיין PPC – לימודים וקריירה

איך לעבור ראיון עבודה של מתכנת

פרסום באינטרנט עובד – מדריך למתחילים