חדשות    

בעידן הלימודים מרחוק: אוניברסיטת בר אילן בוחרת בפתרונות הגישה המאובטחת של F5

דביר פרץ, מהנדס פתרונות בחברת F5 – צילום: יח"צ

מעודכן ל-06/2021

בפרויקט שבוצע בשיתוף חברת אואזיס, הוטמע פתרון המאפשר עבודה ולימודים מכל מקום באופן מאובטח ואיכותי – לשימוש צוות המרצים, החוקרים, צוותי הסגל המנהלי והדוקטורנטים בעשרות הפקולטות של האוניברסיטה

אוניבריטת בר אילן הודיעה כי תשתמש בפתרונות ניהול גישה של F5. בפרויקט הוטמע פתרון BIG-IP APM (Access Policy Manager), המאפשר עבודה ולימודים מרחוק באופן מאובטח, יעיל ואיכותי. הפתרון משרת את צוות המרצים, החוקרים, צוותי הסגל המנהלי והדוקטורנטים בעשרות הפקולטות של האוניברסיטה. הפרויקט בוצע בשיתוף פעולה עם חברת אואזיס.

BIG-IP APM מאפשר לבר אילן גישה מאובטחת מרחוק ליישומים, בין היתר ליישומים הנמצאים בענן פרטי וליישומים הניתנים כשירות או On Premises. הפתרון מאבטח, מפשט ומאחד את הגישה ליישומים, לממשקי API ולמידע בכל מקום שבו הם נמצאים, עם אימות מאוחד המאפשר להשתמש באותה סיסמה ושם משתמש הקיימים ב-Office 365.

דרור פריגוזין, מנהל מחלקת התשתיות באוניברסיטת בר אילן, מסר: "משבר הקורונה שינה מודלים של עבודה ולימודים וקידם אותנו ליישום טכנולוגיות מתקדמות, המאפשרות לנו להמשיך לעבוד מכל מקום באופן איכותי, ולהגיע לשולחן העבודה שלנו בצורה מאובטחת, יעילה וגמישה, כשם שאנחנו עובדים במשרד. פתרון BIG-IP APM הוטמע בקלות ואפשר לנו להתאים את עצמנו למודל עבודה היברידי במהירות".

דביר פרץ, מהנדס פתרונות מחברת F5, אמר: "היום, יותר מתמיד, לקוחותינו דורשים גישה מאובטחת לארגון מכל מקום לעובדים ולשותפים שלהם. במהלך התפרצות וירוס הקורונה, מספר מוסדות אקדמיים ביצעו מהלך יעיל ומהיר לעבר עבודה ולימודים מרחוק, באמצעות פתרון BIG-IP APM המאפשר גישה ליישומים, בלי להתפשר על חווית משתמש נוחה ומאובטחת. מהלך זה מלווה את המוסדות האקדמיים, ככל שאנחנו יוצאים מהמשבר – שכן מודלים אלו של עבודה ממשיכים להתקיים גם לאחר המשבר ומציעים גמישות ויעילות רבה יותר".

עמוס רוזנבויים, סמנכ"ל טכנולוגיות בחברת אואזיס, הוסיף: "אוניברסיטת בר אילן נדרשה לגישה מאובטחת מרחוק באופן מיידי, ולביצוע פרויקט יעיל, על מנת לספק למשתמשים את השירות האיכותי ביותר במהירות האפשרית. BIG-IP APM אפשר הטמעה פשוטה ויעילה והוא ישמש את האוניברסיטה, גם לאחר היציאה ממשבר הקורונה".

רכבים ללא נהג יתחילו לנסוע בבר אילן