קניות באינטרנט    

החבילה תגיע בזמן? עלי אקספרס שכרה 700 טיסות להובלה מהירה של הזמנות לרחבי העולם

מרכז הסחר המקוון, דואר ישראל

עם תחילת חודש המכירות הגדול ומכירות יום הרווקים שמתחילות כבר מחר, אתר המכירות עלי אקספרס שכר 700 טיסות במטרה לשנע את ההזמנות הצפויות באופן מהיר לכל רחבי העולם. יום הרווקים הסיני הפך לאירוע המכירות ברשת הגדול בעולם. ביום זה ניתנות הנחות בשיעור של עד 70%, כשהמשלוח הוא חינם.

ההערכות של הענקית הסינית היא חסרת תקדים בהיקפה במטרה להתגבר על בעיית העיכובים במשלוחים, אומרת יעל קנדר, מנהלת BDO Digital. סביר שהיא תורגש בקיצור משמעותי של זמן האספקה לארץ. השנה יהיו למעלה משני מיליון מוצרים ו-2600 מותגים חדשים בכל תחום שאפשר לדמיין כולל אלקטרוניקה, קוסמטיקה, בגדים, נעלים ופרטי עיצוב. בשנה שעברה הסתכמו המכירות של עליבאבא ב-35.8 מיליארד דולר ביום אחד, והשנה הן צפויות לזנק.

בטרם מסתערים על מבצעי ההנחות, חשוב לזכור שמספר רב של יצרנים ומוכרים מנצלים את פסטיבל הקניות כדי להיפטר מסחורה בלתי חוקית שיש ברשותם, מזהירה קנדר. על פי נתוני סוכנות הידיעות הסינית 40% מהמוצרים הסינים הנמכרים ברשת הם זיופים או באיכות נמוכה. כדי להפחית את הסיכון לתרמית, הקונים חייבים להקפיד על רכישה מאתר רציני ומוכר שיש לו Buyer protection. מומלץ לשים לב לדירוגים גבוהים ולתעודות יושר המוענקות לסוחרים באתרים ולא להתעצל לקרוא את האותיות הקטנות, האם ישנן אופציות לקבלת זיכוי ומה סטנדרט השירות הניתן לאחר רכישה.

חלק גדול מהמבצעים עולים לרשת מראש ולכן אפשר לנצל את הימים שלפני יום רביעי כדי ללמוד אותם היטב.

על מנת להימנע מהונאות אשראי מומלץ לא לשלם בכרטיס אשראי אלא באמצעי תשלום אחרים כגון פייפאל. אם בכל זאת משלמים בכרטיס אשראי כדאי לבחור אחד שיש בו מסגרת מוגבלת.

יום הרווקים הסיני – מה כדאי לכם לקנות ואיפה?

חודש הקניות הגדול מתחיל- ואיתו גם נסיונות ההונאה

בלאק פריידי 2020 – המדריך: מה כדאי לכם לקנות ואיפה?