חדשות    רכב ותחבורה    

החל מחצי מיליון שקל: יבואנים מתחילים לשווק בישראל את לנד רובר דיפנדר החדש

מעודכן ל-10/2019

גרסתו העדכנית של רכב השטח המיתולוגי נחשפה לראשונה בחודש שעבר עכשיו – כארבע שנים לאחר הפסקת ייצורו של הדגם הקודם – ניתן להתחיל לרכוש אותו בארץ אם אתם חושקים בגרסת הבנזין תתכוננו להשקיע כ-670 אלף שקל

חברת המזרח, יבואנית לנד רובר בארץ, החלה להציע ללקוחות בישראל את לנד רובר דיפנדר החדש – בכמה גרסאות.

הדגם הבסיסי, שמצויד במנוע דיזל בנפח 2.0 ליטרים יימכר ב-495 אלף שקל – עבור גרסת 5 מושבים. דיפנדר עם מנוע הדיזל המשודרג יעלה 548 אלף שקל. גרסת דיזל עם 7 מקומות תעלה 570 אלף שקל וגרסת הבנזין תימכר ב- 668 אלף שקל.

הדגם הקודם של לנד רובר דיפנדר נחשב לרכב שטח קשוח, ששירת בין היתר ביחידות רבות בצה"ל, הודות לשלדת סולם, כלומר שתי קורות פלדה שאליהן מחובר המרכב, צמד סרנים חיים והילוכי כוח למעבר מכשולים.

בניגוד לדור הקודם, דיפנדר החדש מבוסס דווקא על שלדה אחודה, כלומר כמו של מכונית נוסעים, אך לנד רובר מדגישה, כי יכולות השטח נשמרו. לדיפנדר יש גם ארבע חבילות עיצוב שונות: "אדוונצ'ר", "קאנטרי", "אקספלורר" ו"אורבן". בהמשך מתוכננות גם גרסאות וואן עם פאנלים במקום חלונות לשימושים מסחריים.

ניתן לתאר את הדיפנדר החדש כאביזר אופנה יוקרתי למי שיכול להרשות לעצמו – וככזה הוא מציע מאות שילובי אבזור ועשרות תוספות. רשימה חלקית כוללת תיק תואם המתלבש על המושב האחורי, תא אחסון חיצוני, קומפרסור, מקלחת ניידת, אוהלי גג מקוריים, ווי גרירה נשלפים, ציפוי נגד שריטות, כיסויי מראות מפלסטיק קשיח, מסילות גג, ומסילות צד לעיגון ציוד, שנורקלים, גג בד נגלל ועוד ועוד.

דיפנדר החדש יהיה יקר במיוחד לעומת המתחרה העיקרי שלו – ג'יפ רנגלר, דגם שמחיריו בישראל גרמו בחודשים האחרונים לגל של עשרות רכבים מדגם זה שהגיעו ארצה דווקא בייבוא אישי, לנוכח המפרט והמחירים של יבואנית ג'יפ הוותיקה המגיעים עד 420 אלף שקל לגרסה הבכירה ביותר של הרנגלר.

מלבד חברת המזרח, החלו יבואנים נוספים בארץ להציע לאחרונה את הדיפנדר החדש ללקוחותיהם, אך טרם פרסמו מחירים.

איך לייבא רכב ביבוא אישי 2019

האם רכב חשמלי כדאי לכם לנסיעות ארוכות?