תוכן ממומן    

הכירו את מעבדת LEM

כיום יש לא מעט מטופלים שבוחרים לבצע בדיקות במעבדה פרטית ולא בעזרת של קופת החולים ולא בכדי! באמצעות בחירה כזאת אפשר לקבל את כל השירותים במקום אחד וליהנות משירות נפלא, יחס אדיב, פחות טרטורים, פחות בירוקרטיה ותוצאות הרבה יותר מדויקות עם ייעוץ וחוות דעת ראשונה שניה ואפילו שלישית בעת הצורך.

אם יש לכם בדיקות חשובות שאתם צריכים לבצע, חשוב להכיר מעבדה פרטית בשם LEM אשר נחשבת מתקדמת ואיכותית ומאפשרת שירות מהיר אבחון וביצוע של כל הבדיקות החשובות במקום אחד.

בימים בהם קופות החולים חוסכות על מטופלים את הבדיקות הדרושות החל מבדיקות CT עד ביופסיה, או בדיקות MRI , בדיקות אולטרסאונד, או גניקולוגיות וכולי – חשוב שתהיה לכם ברשימה מעבדה פרטית, בעיקר אם אתם צריכים לעבור מספר גבוה של בדיקות.

המטרה: לחסוך את הטרטורים של קופות החולים ובתי החולים ולקבל שירות מהיר יעיל ואיכותי במקום אחד בו תוכלו לבצע את כל הבדיקות הדרושות.

מה צריך לדעת על מעבדת LEM?

מעבדת  LEM מעניקה שירותים למטופלים של כל קופות החולים ובתי החולים ומאפשרת מגוון רחב של שירותים. המעבדה פועלת ברישיון משרד הבריאות ובהתאם לנהלים ומאפשרת מענה לגילוי מוקדם של מחלות ממאירות כמו סרטן צוואר הרחם או שאר מחלות ומאפשרת מגוון רחב של בדיקות כמו בדיקות פאפ בדיקות hp ואיתור פפילומה, בדיקות של זנים של וירוסים, בדיקות דם לגילוי מוקדם של סרטן תוך שמירה על איכות הסביבה ועל כל התקנים המחמירים ביותר.

מעבדת לב מציעה מגוון רחב של פתרונות במקום אחד ולכן היא נחשבת מבין הטובות ביותר בארץ! מדובר במעבדה שעובדת 5 ימים בשבוע בכול שעות היום כדי לספק ללקוחות  תוצאות מדויקות ביותר, אבחונים, חוות דעת ,רופאים מומחים בפתולוגיה ואנשי מקצוע שיספקו לכם ייעוץ בכל שעות היום. במקום אנשי מעבדה חייכנים ושירותים ומקצועיים בתחום.

אז אם אתם דואגים לבריאות שלכם ורוצים לקבל את הטיפול הטוב ביותר – תוכלו לבחור במעבדת LEM לקבלת השירותים הטובים ביותר במהירות בקלות ובמקום אחד ללא טרטורים וללא בירוקרטיה מעיקה.