חדשות    

ישראל קנדה נכנסת להתחדשות עירונית

לפי ישראל קנדה, היא תקים חברה בת אשר תפעל בתחום ההתחדשות העירונית

.התחדשות עירונית טובה גם ליזמים. חברת ישראל קנדה, שבשליטת ברק רוזן ואסף טוכמאייר, הודיעה כי היא נכנסת לתחום ההתחדשות העירונית.

לפי הודעת החברה לבורסה לניירות ערך היא מתכוונת: "לפעול להקמת חברה-בת בבעלות ובשליטה מלאות של החברה (100%) אשר תפעל בתחום ההתחדשות העירונית בישראל, ונכון למועד זה החברה פועלת לאיתור פרויקטים באזור המרכז בתחום ההתחדשות העירונית. יובהר כין אין ודאות כי החברה תפעל בפועל בתחום האמור ופעילותה בתחום האמור כפופה לאיתור פרויקטים, התקשרות בהם וקבלת כל האישורים הנדרשים".

רוזן מסר לתקשורת" כי "זה מהלך שנעשה כחלק מההתרחבות שלנו בנושא הנדל"ן המניב, היזמות, הקרקעות קבוצות הרכישה והמלונות. כבר כמה שנים שפונים אלינו בפרויקטים ענקיים והבנתי שאם אנחנו רוצים לצבור עוד קרקעות באיזורים טובים אנו צריכים להיכנס לזה. פנו אלינו כמה חברות גדולות שחתמו עם דיירים, אבל אין להם את ההון העצמי, כך שאנחנו בוחנים רכישה של חברה גדולה בתחום, שכבר צברה כמות של קרקעות במקומות טובים. ויש לנו משאים ומתנים עם פרויקטים יפים בנפרד".

מי שיובילו את הפעילות בנושא יהיו ארז נבון ועמית בניאן. "שניהם מכירים את התחום ויטפלו בכל הנושא, ואני מאמין שביום אחד נמצא שיש לנו כמה אלפי דירות בחברה שאנחנו בונים במסגרת ההתחדשות העירונית".

קנדה ישראל עוסקת באיתור, ייזום והשבחת נכסים ופועלת באמצעות פלטפורמה הכוללת את החברה הציבורית ישראל קנדה ושלוש חברות פרטיות

ישראל קנדה

קנאביס ישראלי לא בגרמניה: חברות ישראליות הפסידו במכרז לגידול קנאביס בשטחה