חדשות    

כמה כסף לתת בחתונה?

כמה נותנים לחתונה? זה תלוי במנה? בקרבה? היום כבר לא צריך להמר, בזכות אפליקציות תשלומים שונות ובעיקר אלו המיועדות לאירועים, אפשר לדעת כמה אחרים משלמים. בואו נזכור שמדובר בהמלצות ולכל אחד התקציב שלו.

ממוצע המתנות של הישראלים לא יורד מסכום של 320 שקלים ליחיד ו-580 לזוג. ומשם, אבל את אתם קרובים יותר לחתן ולכלה, המחיר מטפס. אם הקשר ביניכם קצת יותר קרוב ואתם מתראים לפחות בכל חודש אז כנראה שתשימו 380 שקלים אם אתם באים לבד ו-680 לזוג.

במשפחה המורחבת המחיר כבר מגיע ל-400 שקל או 680 שקלים ליחיד ולזוג בהתאמה, והסכום למשפחה הקרוב הכבר מגיע ל-480 שקלים ליחיד ל-730 לזוג בממוצע.

הסכום הגבוה ביותר מגיע לחבר הקרוב יותר ובן בית. עד כדי כך שאתם מוכנים לשלם לא פחות מ-950 שקלים ליחיד ו-1,600 לזוג.

שימו לב גם שיש עוד פרמטרים לשווי המתנה, אירוע במרכז מעלה בכ-50 שקלים את המתנה לעומת הפריפריה וב-200 שקל אם מדובר בחבר הכי טוב

אפליקציות כמו easy2give מאפשרות לשלם סכום עם עיצוב כמו של צ'ק לחתונות ואירועים נוספים. אך כיום אפשר לשמח את החתן והכלה גם באפליקציות תשלומים נוספות, כמו ביט, פפר או פייבוקס – אבל לשם כך צריך לברר אם יש לחתן ולכלה את האפליקציות המדוברות.

כמה כסף מוציאים על חתונה

ההוצאה הכספית הגדולה ביותר ביותר בחתונה היא המקום לאירוע, וכמה כסף זוגות מאורסים הולכים להוציא על החתונה שלהם? מעל מחצית מהישראלים (51%) העידו כי תקציב החתונה שלהם עמד על סך של 120-80 אלף שקל, 16.45% מהישראלים הצהירו כי התקציב שלהם עמד על 150-120 אלף שקלים, ואחוז דומה (16.45%) מהישראלים הצהירו כי התקציב שלהם עמד על 80-50 אלף שקלים.

איך מממנים את האירוע

34% הצהירו כי סמכו על הכסף שיקבלו בחתונה ואת המקדמות שילמו בעצמם, 26%  הצהירו כי סמכו על הכסף שיקבלו מהחתונה ואת המקדמות שילמו ההורים, 16% מהנשאלים הצהירו כי ההורים מימנו עבורם את כל האירוע, 18% הצהירו שמימנו את החתונה בעצמם, כ-3% לקחו הלוואה לצורך מימון החתונה, וכ-3% לקחו הלוואה כדי לממן את המקדמות. רק בשמחו

כמה עולה אמן לאירוע – רוצים זמר, סטנדאפיסט, אומן חושים? הנה המחירים