מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס מועדון ויקטורי – ישראכרט

כרטיס מועדון ויקטורי - ישראכרט

אם אתם לקוחות רשת השיווק ויקטורי, סביר להניח שכבר שמעתם על כרטיס האשראי של ישראכרט המשמש גם על תקן כרטיס מועדון. כרטיס מועדון ויקטורי יוכל כמובן להעניק הטבות לרוכשים בסניפי ויקטורי, אבל גם הטבות בתחומים אחרים – כמתחייב כיום מכרטיסי אשראי/מועדון. הנפקת הכרטיס נתונה לשיקול דעתם של הישראכרט ו/או הבנק בו מתנהל החשבון של הלקוח.

כרטיס מועדון ויקטורי של ישראכרט מגיע בארבע גרסאות, בכל אחת מהן תנאים שונים מבחינת השימוש. כרטיס ישראכרט ויקטורי בסיסי יאפשר עסקאות בארץ בלבד, בעוד שכרטיס מאסטרכארד ויקטורי יאפשר לבצע עסקאות בארץ ובחו"ל בחיוב מיידי. כרטיס גולד מאסטרכארד ויקטורי מבוסס על אותו רעיון אבל כולל יותר הטבות, בעוד שכרטיס פלטינה ויקטורי ניתן לבצע עסקאות במט"ח כאשר החיוב שלהן יהיה במועד החיוב. בכל אחד מהמקרים מקבלים פטור מדמי כרטיס בשנתיים הראשונות, כשלאחר מכן התשלום החודשי יהיה בהתאם לסוג הכרטיס הנבחר.

מתנות, הטבות ומה שיביניהן

כרטיס מועדון ויקטורי מעניק לאנשים המצטיידים בו מתנת הצטרפות: הם זכאים נכון לעכשיו (אמצע שנת 2017) לשובר לרכישות ברשת בגובה של 100 שקלים, כאשר את השובר הם מקבלים לאחר ביצוע של עסקאות בסכום של 500 שקלים לפחות בארבעת החודשים הראשונים שלאחר הנפקת הכרטיס (כולל עסקאות מחוץ לויקטורי אבל לא כולל משיכות מזומנים, משיכות במסגרת הסדרי אשראי, עמלות וריביות). מזמיני הכרטיס מקבלים ערכת הצטרפות הכוללת שוברים להנחה בבתי עסק שונים: מסעדות, תיירות, מוצרי טיפוח ועוד. על רכישות ברשת ויקטורי ניתנת הנחה קבועה בגובה של 2%, וזאת לצד מבצעים המיועדים רק לחברי המועדון.

לצד זה מחזיק הכרטיס מקבל שובר חד פעמי של הנחה בגובה של 10% לקניות בויקטורי לכבוד יום ההולדת שלו, עד לסכום של 1,000 שקלים. הכרטיס מעניק הטבות קבועות ומשתנות על רכישות ברשת, לצד הנחות והטבות על אטרקציות ורכישות בבתי עסק דרך האתר הכללי של ישראכרט (דרך הצטרפות לתכנית המסלולים של החברה).

הנוסעים לחו"ל יכולים לקבל במסגרתו ביטוח נסיעות ללא תשלום (בהנחה שגילם נמוך מ-75) – את הביטוח הזה הם צריכים להפעיל לפני כל טיסה. הביטוח כולל החזר על הוצאות רפואיות, אשפוזים, תרופות, הטסות רפואיות ועוד, כאשר התנאים הספציפיים משתנים בהתאם לסוג הכרטיס. מטבע הדברים הכיסוי שמספק הביטוח החינמי יהיה בסיסי יחסית, כמו רוב הביטוחים של חברות האשראי, ולכן בשהות ארוכה בחו"ל או בטיול עם רמת סיכון גבוהה (טיול תרמילאים או כזה המשלב ספורט אתגרי) הביטוח עלול שלא להספיק.

באתר ישראכרט תמצאו מידע נוסף על כרטיס מועדון ויקטורי.

כאן תמצאו את כל סקירות כרטיסי האשראי שהכנו עבורכם