מדריכי כרטיסי אשראי    

Total Pay-Back max מחזיר לכם כסף על כל הקניות

מעודכן ל-02/2021

כרטיס Total Pay-Back max מחזיר לכם כסף על כל הקניות

משתלם להכיר את כרטיס האשראי שמספק לכם החזר על כל הקניות שלכם . וגם: הטבת הצטרפות – פטור מדמי כרטיס בשנה הראשונה

כרטיסי הקאשבק הם כרטיסים הנותנים לכם החזרים על קניות בפועל שאתם מבצעים בכרטיסי אשראי. בעוד ברוב הכרטיסים ההחזרים  ניתנים עבור בתי עסק מסוימים או מוצרים מסוימים, כרטיס Total Pay-Back max

 אכן טוטאלי ומקבלים בזכותו החזר של אחוז אחד על כל קנייה מכל בית עסק. אם ההוצאות שלכם  דרך הכרטיס גבוהות, הרי שמדובר בחיסכון גדול. ובכלל – גם אם ההוצאות הן במאות שקלים בחודש ולא באלפים, הרי שהחיסכון בזכות כרטיס הפייבק, מצטבר והופך למשמעותי.

משפחה ממוצעת יכולה לחסוך דרך כרטיס הפייבק בשנה סכום של מאות  שקלים. בנוסף,אם אתם משלמים באשראי חשבונות, באונליין או בחו"ל, גם עליהם  תקבלו החזר.

מלבד ההטבה על כל קנייה יש הטבה על עצם ההצטרפות – במשך שנה תהיו פטורים מדמי כרטיס.

כמו כן, תהיו זכאים לביטוח נסיעות חינם של AIG לחו"ל למשך חמישה ימים, ולהחזרים של עד 15% קניות באינטרנט. בנוסף,  אפשר ליהנות מההטבות שניתנות לכלל לקוחות מקס.

לאומי קארד טוטאל פייבק – כרטיס אשראי שמספק לכם החזרים על כל קנייה. בנוסף הכרטיס מזכה בשיעור גבוהה על שלושת החודשים הראשונים ויש פטור מדמי כרטיס בשנה הראשונה.

חשוב לציין שצבירת הנקודות מתבצעת לאחר ביצוע עסקאות בכרטיס האשראי ומימושן נעשית באמצעות giftcard דיגיטלי. הכרטיס ניתן בויזה בינלאומי, זהב, זהב עסקי ופלטינה.

מהם כרטיסי קאשבק ולמה זה כדאי?