חדשות    

לאור הביקוש חברת החשמל מאריכה את הסדר החובות עד ה-17.01

כחלק ממהלכי חברת החשמל לטובת לקוחות החברה ובמטרה לצמצם את היקף החובות הפעילים, הכריזה חברת החשמל בתחילת חודש דצמבר השנה על מבצע לעידוד לקוחות לתשלום כלל חובותיהם השוטפים בשנת 2020 בגין שימוש בחשמל.

במהלך חודש דצמבר כל לקוח אשר צבר חובות החל מינואר 2020, יכול היה להסדיר את חובו ללא תוספת ריביות ועמלות ובפריסת תשלומים נוחה.

עד היום, כ-6,000 לקוחות ניצלו את המבצע ונפרסו חובות בסך כ-20 מיליון שקל. לאור הביקוש הגבוה לפריסת התשלומים מודיעה החברה על הארכת מבצע שמיטת ריביות ועמלות ללקוחות שצברו את חובותיהם בגין חשבונות שהופקו במהלך שנת 2020 עד ליום 17.1.21( במקום עד לתאריך 31.12.20).

לקוחות חייבים אשר ישלמו עד 3 תשלומים יקבלו פטור מלא מתשלום ריבית ועמלה על כל החוב, לקוחות אשר ישלמו ב-4-5 תשלומים יחויבו ב 70% מסכום הריבית והעמלה.

אורן הלמן, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה: " לאור הביקוש הגדול של לקוחותינו החייבים, החלטנו בחברה להאריך את תקופת המבצע על מנת לאפשר ללקוחות שטרם הספיקו לפרוס את חובם, לממש את מבצע הפריסה. מבצע שמיטת הריביות והעמלות הוא צעד נוסף במטרה להקל על הלקוחות, במיוחד בתקופה זו, כאשר אנו מצויים שוב בסגר. מבצע פריסת החובות יצר הזדמנות לשלם חובות שנצברו במהלך תקופה זו ללא תשלום נוסף כדוגמת ריביות. אני ממליץ מאוד ללקוחות להשתמש בתנאים הנוחים ולהסדיר את חובם לחברת החשמל".

חברת החשמל תאפשר לשלם חובות ללא ריביות ועמלות ובפריסה נוחה עד סוף השנה

חברת החשמל: אשראי נוסף של 30 ימים לעסקים קטנים ובינוניים