חדשות    

לראשונה בישראל : קרסו נדל"ן תקים פרויקט של מיקרו ליביניג בתל אביב

בזמן שבעיריית תל אביב עובדים על שינוי תכנית המתאר של פרויקטי התחדשות עירונית, שתעודד בניית דירות קטנות, חברת קרסו נדל"ן מקדמת בשטח פרויקט ראשון של מיקרו-ליבינג ברחוב אבן גבירול בתל אביב בסמוך למתחם בזל.

 פרויקט "ME CREO" באבן גבירול 144-146 תוכנן על פי תב"ע שערכו הפלטפורמה העירונית אדריכלים בשיתוף בעלי הזכויות בבניינים ועיריית תל אביב. במסגרת הפרויקט, שנמצא לפני היתר ושיווקו יחל השבוע, ייהרסו שני הבניינים הקיימים במקום ובמקומם ייבנו 2 בניינים חדשים, שיכללו 50 יחידות דיור, מתוכן 33 יחידות דיור למכירה. שטחי הדירות בפרויקט נעים בין 42 מ"ר ל-82 מ"ר והן יהיו ללא חנייה.

 טרנד ה"המיקרו ליבינג" (MICRO LIVING), כבש בשנים האחרונות את מרכזי הערים הגדולות בעולם, ובראשן טוקיו ומנהטן, וכעת באיחור אופנתי הוא מגיע לישראל. דירות המיקרו הן דירות קטנות יחסית לשטח הממוצע באזור בו נבנות, הדירות מעוצבות בידי אדריכלים ומעצבים מומחים, שבעזרת תכנון קומפקטי ויוצא דופן, נגרות אדריכלית מותאמת לחלל ופתרונות ריהוט חכמים, מייצרים תפיסת חלל גדולה הרבה מעבר לשטחן בפועל ולעיתים עד כפול מכך.

 מלאכת תכנון הפנים של הפרויקט הופקדה בידיהם של רוני אביצור ועופר רוזמן – הבעלים של סטודיו XS, משרד אדריכלים המתמחה בתכנון קומפקטי, שטבע את המושג "מדד הקומפקטיות" ולפיו ניתן לבדוק את ערכה האיכותי של יחידת מגורים בסביבה עירונית. בכדי להפיק ממנה את המרב. עיצוב הפנים שמציעה קרסו נדל"ן כסטדנרט יכלול 4 סוגי מראה וגמרים של דירות הכולל את כל עבודות הריהוט, ללא צורך במעצב פנים נוסף.

 התכנון הקומפקטי נעשה באמצעות ויתור על מסדרונות, יצירת פרטי נגרות יחודיים המותאמים לכל טיפוס דירה ו/או ריהוט נארז (כמו שולחן אוכל מתקפל, פינת עבודה בתוך מה שנראה ארון וכו') אי במטבח שבצד השני הוא שידת טלוויזיה לסלון וכו'.

 מעבר לדירות עצמן קרסו השקיעה בשטחים המשותפים של הבניין ויצרה יחד עם הפלטפורמה העירונית גינה פרטית בעורף הבניין בצד חלל עבודה מרווח, מקורה ופתוח לדיירי הבניין וכאמור יוקם חדר כביסה וגיהוץ משותף.

 מיכל גליק מנהלת השיווק של קרסו נדל"ן מציינת כי הפרויקט מתאים מאוד לאורח החיים העירוני והצפוף של תל אביב וכאילו מזמן את התיקון העירוני שבמסגרתו תצמצם עת"א את מכסת החניות בעיר ותאפשר בניית "מיקרו דירות".

 "להבדיל מפרויקטים אחרים כאן אנחנו לא מוכרים מספר חדרים, אלא נוחות מקסימלית ופונקציונאליות מרבית בדירה אחת. מגוון הדירות שלנו מתאימות למשפחות, זוגות ויחידים שמעוניינים לגור בתל אביב מבלי להתפשר על איכות הדירה ותוך חסכון משמעותי של כסף שהיו צריכים להשקיע בניצול חלל באמצעות תכנון, עיצוב ונגרות מותאמים."

 מחירי הדירות בפרויקט של קרסו מתחילים ב-2.64 מיליון שקלים לדירה בת 42 מ"ר ומרפסת בת 6 מ"ר בשלב הפריסייל.

 קרן מגוריט רוכשת מי.ח.דמרי בניין מגורים בן 56 דירות באשקלון בכ-91 מיליון שקל

4,237 יחידות דיור שווקו בהצלחה בשיטת דיור במחיר מופחת