חדשות    

לרגל הקורונה: לאומי משיק "משכנתא ב-ZOOM"

קרדיט Shutterstock
מעודכן ל-02/2021

השירות מיועד ללקוחות כל הבנקים ומציע פגישת ייעוץ אישית עם בנקאי משכנתאות, ללא צורך בהגעה לסניף

לראשונה במערכת הבנקאית: בנק לאומי הודיע היום כי לנוכח הימשכות משבר הקורונה, ומתוך רצון להקל על הציבור ככל האפשר בתקופה מורכבת זו, הוא יציע ללקוחות כל הבנקים אשר מתעניינים בלקיחת משכנתא או במחזור משכנתא, לקיים פגישת ייעוץ עם בנקאי המשכנתאות של לאומי ב-ZOOM, בלי שיצטרכו להגיע לסניף. בתום השיחה הלקוח יקבל הצעת משכנתא סופית.

עד עתה, לאחר קבלת האישור העקרוני להלוואת משכנתא, היה על לקוחות הבנק לבחור בין פגישת ייעוץ טלפונית עם יועץ משכנתאות לבין פגישת ייעוץ פרונטלית בסניף, וזאת לשם המשך תהליך נטילת המשכנתא. מעתה, כאמור, לאומי יאפשר ללקוחות לקיים את פגישת הייעוץ גם באמצעות ה-Zoom.

באופן זה, הלקוח נהנה מיתרונות שיחת "פנים מול פנים" אישית ואינטימית עם יועץ משכנתאות, מסלון ביתו, ביום ובשעה שנוחים לו ואינו נדרש להגיע לסניף הבנק, לבזבז זמן מיותר ולבוא במגע עם לקוחות אחרים ועם העובדים.

בתום פגישת הייעוץ ב-Zoom יישלח ללקוח מייל עם הצעת משכנתא פרטנית, לרבות מסלולים, שיעורי ריביות וגובה ההחזר החודשי. אז יוכל הלקוח לבחור אם להגיע לאחד הסניפים על מנת לחתום על מסמכי המשכנתא הסופיים, או לחלופין, לבצע תהליך חתימה מרחוק.

ראש מערך לקוחות פרטיים בלאומי, טל בר-אל: "הקורונה שיבשה לחלוטין את אורחות חיינו ומאלצת אותנו כל העת לפתח פתרונות חדשים ויצירתיים עבור לקוחותינו, שהופכים דיגיטליים יותר ויותר, הן לאור התפתחות הטכנולוגיה והן לנוכח המגבלות והריחוק החברתי.

"בתוך כך, 'משכנתא בזום' מעניקה את אותה חווית שירות דיגיטלית וחדשנית שהלקוחות שלנו מצפים לה, אך לצד זאת היא עדיין חוויה מאוד אישית ומקצועית. לקיחת משכנתא היא ללא ספק אחת ההחלטיות הכלכליות המשמעותיות ביותר בחייו של כל אדם, ולכן חשוב שהתהליך יהיה מלווה על ידי בנקאי משכנתאות מנוסה, גם אם זה באמצעות מסך. בחודשים הקרובים נמשיך להשיק מוצרים דיגיטליים פורצי דרך לטובת לקוחותינו".

עלויות משכנתא: הנה מה שצריך לקחת בחשבון

בנק ישראל מודה שהטבת המשכנתאות לא הגיעה לציבור