שוק ההון    

מג'יק תספק תשתית מערכת תשלום לחברת מיחזור מהגדולות בקנדה

מג'יק תספק את פתרון פלטפורמת האינטגרציה Magic xpi שיעמוד בבסיס מערכת התשלום של West Coast Reduction Ltd, ספקית עצמאית של שירותי מחזור מהגדולות בקנדה.

פתרון האינטגרציה Magic xpi מאפשר ל-WCRL העברת נתונים באיכות גבוהה ללא שגיאות בשיעור הצלחה של 99%, ובנוסף מייעל את תהליך התשלום והעמידה בתקני מועצת אבטחת המידע של תעשיית כרטיסי האשראי (PCI) בדבר קבלת ושמירת פרטי תשלום.

ממג'יק נמסר כי פתרון האינטגרציה Magic xpi נבחר על ידי WCRL הן בזכות המתאם המורשה הכלול בו עבור Oracle JD Edwards EnterpriseOne, והן בזכות יכולות הניטור והבקרה, המספק עדכונים לגבי סטטוס פרויקט, שימוש ברישיון, בקשות, לוגים ועוד. סביבת הפיתוח הנגישה ונטולת הקוד של מג'יק מאפשרת ל-WCRL לעבוד באופן עצמאי תוך קבלת תמיכה מהצוות המקצועי של מג'יק.

מייקל פומינוף, מנהל האפליקציות העסקיות ב-WCRL התייחס: "פתרון Magic xpi הינו חיוני בתהליך ההתייעלות שלנו. אנחנו שמחים מאוד על השימוש בפתרון אשר מעניק לנו בטחון כי העסקאות שלנו מבוצעות בסביבה יציבה ונטולת שגיאות. אנו שמחים להמשיך ולהטמיע את פתרון מג'יק בכל ארכיטקטורת האינטגרציה שלנו."

אודי ארטל, נשיא מג'יק הוסיף כי: "אנו גאים בתרומתנו להצלחתה של חברה המקדמת קיימות על ידי מיחזור של מיליארד טונות של חומר גולמי בכל שנה. שיתוף הפעולה עם מג'יק מאפשר ל-WCRL ליהנות מפלטפורמת אינטגרציה גמישה התורמת להתייעלות התהליכים בחברה ומאפשרת רמה גבוהה של שירות לקוחות, אשר כה חשובים לחברה חדשנית מסוגה."