מדריכי צרכנות    

מה אפשרויות הבילוי לילדים בקיץ ומה העלויות

מעודכן ל-07/2019

החופש הגיע ואיתו צריך למצוא פתרונות איך להעסיק את הילדים בכל אין סוף הזמן הפנוי הזה. גם לקייטנות יש זמן מוגבל. ולכך מצטרפות העלויות על כל בילוי. מה הבילויים הנוספים לילדים וכמה הם עולים?

ג'ימבורי

ג'ימבורי הוא פתרון מועדף על הרבה הורים. כמעט בכל עיר גדולה יש גי'מבורי בקניון, לצדם יש ג'ימבורים קטנים יותר בערים. אלו מתאימים לילדים קטנים עד גיל 5 ומהווים סביבה בטוחה לילדים לרוב.

עלות: 30-35 שקל לילד לכניסה יחידה

הצגות ילדים

אל הצגות ילדים אפשר גם לקחת ילדים מגיל שנה וחצי-שנתיים, אם מדובר בהצגות פשוטות שאינן מצריכות  קשב רב. עם הגיל הקשב עולה, ואפשר לקחת ילדים גם להצגות מורכבות יותר וארוכות יותר. לצד ההצגות במימון הרשויות המקומיות והצגות החינם  בקניונים אפשר ללכת גם להצגות בתיאטראות.

עלות: הצגות בקניונים ובמרכזי הערים – ללא עלות

הצגות ילדים בתיאטראות ובאולמות: 50-100 שקל

שעת סיפור

את שעות הסיפור לרוב מארגנות הספריות העירוניות ולעתים גם המרכזים הקהילתיים. זה פתרון טוב לילדים שאין להם סבלנות לשבת לאורך הצגה שלמה היא אף יותר אינטראקטיבית עם הילדים מאשר הצגה. החיסרון הוא שיש מעט מהם בחודש, תלוי בעיר, אך המחיר לא גבוה בכלל.

עלות: 20-10 שקל

סרט עם הילדים

לסרט אפשר לקחת ילדים החל מגיל שלוש-ארבע עם ההכנות המתאימות, להסביר על המסך הגדול, החושך באולם, אם כי רוב הסרטים המדובבים מתאימים לגילי חמש ומעלה. בכל זאת אם הילד לא רוצה לצאת באמצע, זו יכולה להיות שעה וחצי נעימה למדי.

עלות: 40 שקל לסרט רגיל

43-44 שקל בהזמנת אינטרנט

תלת ממד: 40-48 שקל

תלת ממד דרך האינטרנט: 44-52 שקל

לונה פארק, סופרלנד

היתרון של הלונה פארק, סופר לנד ודומיהם הוא שאפשר ללכת עם ילדים בגילים שונים, הילדים הקטנים ייהנו מהמכוניות המתנגשות והגדולים ממכשירים מפחידים יותר כמו האנקונדה.

מחירי לונה פארק וסופר לנד מעודכנים ל-2019:

יחיד (מגיל שנתיים): 125 שקל

מחיר לרכישה באתר האינטרנט 112 שקל

חייל/ת (בשירות סדיר-בהצגת תעודת חוגר): 95 שקל

גמלאי/ת (בהצגת תעודת גמלאי): 95 שקל

נכה (בהצגת תעודה): 95 שקל

אישה בהריון (הניכר בעין): 95 שקל

מתחת גיל שנתיים -חינם

  • יש לעקוב אחרי מבצעים במועדוני הלקוחות השונים וכן לחפש קופונים שווים.

מוזיאון לילדים

בארץ יש עשרות, אם לא מאות מוזיאונים המותאמים במיוחד לילדים, בתחומים שונים, בהם מדע טק, מוזיאון מדע בחולון, מוזיאון טבע באוניברסיטה העברית, פלניטריום ברמת אביב,  מוזיאון הילדים בחולון, מוזיאון האדם והסביבה ועוד.

עלויות: 0-70 שקל

אפשרויות חינמיות

חוץ מכל אלו אפשר לקחת את הילדים לטיולים ברחבי הארץ, מהבניאס עד אילת, ומלבד קצת צידה לדרך ונסיעות לא יעלה לכם דבר וגם תנצרו את החווה. אפשר גם ללכת לפיקניק באזור הקרוב לבית, או לשנות את השגרה וללכת לשלל הגינות הציבוריות שיש לארץ ישראל להציע שאינן במרחק מטר מהבית.

ימי הולדת לילדים – איך חוסכים

איך בוחרים חוגים לילדים וכמה זה עולה?