ביטוח    

מה זה ביטוח ממשלתי ואיך המדינה לוקחת על עצמה את הסיכון

ענבל ביטוח

 

ביטוח ממשלתי הוא ביטוח שנעשה על ידי חברת ענבל חברה לביטוח שאחראית לכל ההיבטים של הביטוח, כולל פיקוח ויייעוץ והערכת סיכונים.

החברה היא בבעלות ממשלתית מלאה ומשמשת זרוע ניהולית של משרד האוצר. החברהמתמחה במתן שירותי ייעוץ וכיסוי ביטוחי ושירותי ניהול מגוונים באמצעות הקרן הפנימית לביטוחי הממשלה, עליה נרחיב. ענבל מספקת למשרד האוצר שרותי ייעוץ, ניהול ותפעול בתחומים שונים ובהם ניהול סיכונים, ניהול פרויקטים, ניהול נכסים וכדומה.

הקרן הפנימית לביטוחי ממשלה

מטרת הקרן להעניק כיסוי ביטוחי ליחידות הממשלתיות השונות, במסגרת ביטוח עצמי,.
הקרן הפנימית פעילה בכמעט כל תחומי הביטוח, למעט ביטוחי חיים וביטוחי בריאות. פעילות הקרן: ניהול הכיסויים הניתנים על ידי הקרן הפנימית, ניהול סיכונים בתחומי הכיסוי, מתן יעוץ ביטוחי ליחידות הממשלה, ייצוג המדינה בתביעות במסגרת הכיסויים של הקרן, רכישת ביטוחי משנה ועוד. לא מעט מהכיסויים ניתנים בתמורה לתשלום פרמיה (אחרים ניתנים בשיטת Pay As You Go).
תפיסת עבודתה של הקרן הפנימית פועלת היא שניתן לנהל את הסיכונים של הממשלה בדרך של ביטוח עצמי בתנאי שקיים פיזור הולם של הסיכון. היקף הסיכון הרחב המכוסה בקרן ופיזורו, מאפשרים לממשלה לנהל את הסיכון ווכך לחסוך בעלויות הביטוח לצד טיפול יעיל ומהיר בשיקום הנזקים

היערכות לשעת חירום

​המחלקה הזו בוחנת את הנגזרות מההעירכות הפיננסית והביטוחית לאירוע רעידת אדמה, ואת אופן השימוש במנגנוני ביטוח שתכליתם להתמודד עם שיקום הנזק הפוטנציאלי

הצעה לביטוח דירה – חודשיים חינם

למה בחלק מהמקרים ביטוחי החיים דווקא התייקרו?

הרפורמה בביטוחי החיים: הסוכנים מפנים לחברות הישירות