מדריכי צרכנות    

מועדון שלך – האם שווה להיות עובד רשות מקומית?

מעודכן ל-09/2019

מועדון שלך הוא מועדון הטבות לעובדי הרשויות המקומיות, אבל צריך להכיר את רשימת המגבלות הארוכה כדי ליהנות ממנו

מועדון שלך הוא מועדון וחברה ללא מטרת רווח לטובת עובדי הרשויות המקומיות. הוא הוקם על ידי על ידי הסתדרות המעו"ף, מרכז
השלטון המקומי שלש שלוש הערים הגדולות ומרכז המועצות האזוריות.

המועדון מיועד לעובדי הרשויות המקומיות בישראל, התאגידם העירוניים והגופים הנסמכים עליהם ומטרתו  לתת לעובדים הטבות בתחומים תרבות,
נופש פנאי וצרכנות, כולל הצגות, סרטים, מסעדות, מלונות ומוצרים רבים אחרים. באתר נמצא גם מוזיאונים, אקסטרים, הרצאות, קטגוריה של עד 29 שקל בלבד, מגזינים, צימרים ועוד.

"מדובר בכרטיס מגנטי עם קוד אישי שבאמצעותו אפשר לממש את ההטבות. בסך הכול יש לעובדי הרשויות 24 הטבות בשנה. שתי הטבות ב"מועדון שלך ועוד שתי הטבות הנדחות לחודש הבא. לאחר ניצול ההטבות של מועדון שלך אפשר להזמין שירותים ומוצרים במחירים מוזלים, עד עשרה בחודש. באתר מפרידים בין הטבות למועדון שלך להטבות במחיר מוזל. באתר לא ניתן לפרוס לתשלומים ואפשר לשלם רק בכרטיס האשראי, גם אם לא מדובר בכרטיס האשראי של חבר המועדון.

את ההזמנות מבצעים באתר מועדון שלך באמצעות סיסמה שנשלחת לעובד. בעסקים כמו ארוחות ואטרקציות יש להציג את הכרטיס  המגנטי עם מתן ההטבה. המועדון מספק אתר נוסף לגמלאים עם אותן הטבות.

איך להצטרף:

אפשר להצטרף באמצעות  צור קשר באתר מועדון שלך או באמצעות הטלפון 073-2244333 .

מה ההטבות שנמצא? החודש אפשר למשל ליהנות מהופעה של פוליקר ב-80 שקלים, קרקס ב-20 שקלים, נעליים ב-90 שקלים ועוד הטבות רבות אחרות. לא תמיד  מצוין המחיר המקורי.

האם שווה? יש באתר הטבות לא רעות, אך ביחס למועדונים אחרים, נראה שיש בו יותר מגבלות וכן שהתחומים מצומצמים יותר. כמו כן  ההצטרפות למועדון כרוכה בדמי  חבר, שלא הצלחנו להבין את עלותם מהשיטוט באתר

בנק הפועלים משיק את ";פועלים גולד"; – מועדון הטבות ללקוחות ותיקים

בנק הפועלים משיק את "פועלים Business" – מועדון הטבות לעסקים קטנים