חדשות    

מטען עודף: עיתונאית זייפה הריון כדי לשלם פחות על טיסה

לא בהיריון ולא שמנה . עיתונאית הנסיעות רבקה אנדרוז זייפה הריון כדי להכניס משקל עודף לטיסה ולשלם פחות.   אנדרוז דימתה בטן הריון באמצעות בגדיה ומטען המחשב הנייד שלה – שלא הצליחה להכניס לתיקה – ורק כדי לא לשלם על משקל עודף.

״יש לי מסגרת תקציב קטנה והחלטתי שלהעמיד פנים שאני בהריון יהיה הפתרון המאולתר המוצלח ביותר,״ אמרה  אנדרוס ל-CNN Travel. ״אבל בכל הרצינות, אני חושבת שזה הרעיון הכי עצל שאי פעם היה לי – גופה של אישה יכול ליצור חיים, אז לנצל את היכולת הייחודית הזאת, בשביל לחסוך לעצמי 60 דולר, היה המובן מאליו. למעשה, זהו פתרון לא יצירתי בכלל״.

קודם לכן אנדרוז החביאה גם את המחשב הנייד שלה מאחורי חליפת הספורט שלה. אז כבר הצליחה לעבור את האבטחה. היא שמה מספר שכבות על החלק העליון שלבשה.היא לא חשבה עד הסוף ו– דייל אוויר הבחין בו מבצבץ מבעד למעילה והיא נאלצה לשלם, אחרי הכל, 60 דולר על מטען חורג, למרות התרגיל.

״האם התביישתי? בכלל לא״, אמרה אנדרוז. ״הרגשתי כמו אישה קשוחה. אישה הריונית מדליקה, וקשוחה".  ״אני חושבת שלאישה יש את הזכות לעשות מה שהיא רוצה עם הגוף שלה, כולל לזייף הריון העשוי ממטען המחשב הנייד שלה,״ אמרה.

מטען עודף – מה זה וכמה עולה

מטען עודף נקרא במינוח הרשמי כבודה נוספת.  מכסת המטען המותרתנקבעת בהתאם למחלקה המופיעה בהזמנה ו/או על כרטיס הטיסה, אך חברות טיסה מסוימות, בהן אל על, מאפשרות לרכוש את הזכאות להבאת יחידות כבודה נוס​פות, במהלך רכישת כרטיס הטיסה באתר או לאחר הרכישה. לרוב העלות היא 50-60 דולר