חדשות    

מנכ"ל חברת פרסום מירושלים חשוד שהעלים הכנסות של כ-4 מיליון שקל

קרדיט: pixabay
מעודכן ל-06/2021

אורי סגל-טור זהב, מנכ"ל חברת קוואליטי סקור, נעצר והובא בפני בית משפט, לאחר שעל פי החשד ניצל  לצורך ביצוע העבירות הקלות מס המגיעות לו כתושב חוזר ותיק

מנכ"ל חברת קוואליטי סקור, אורי סגל-טור זהב, המתגורר בירושלים, הובא אתמול בפני בית משפט השלום בתל אביב בחשד להעלמת הכנסות בגובה של כ-4 מיליון שקלים – תוך ניצול במרמה של הפטור לתושב חוזר ותיק, וזאת בדרך של הסבת נכסים שמקורם בחברת קוואליטי סקוור הישראלית ורישומן בחברה זרה. השופט עופרי נהרי שחרר את החשוד בתנאים מגבילים.

מבקשת המעצר עולה כי החשוד הוא הבעלים של חברת קוואליטי סקור, העוסקת בתוכן ופרסום אינטרנטי בישראל, יחד עם עוד שני שותפים נוספים. בעקבות מידע שהגיע מפקיד שומה תל אביב 3, נפתחה חקירה בפקיד שומה חקירות תל אביב כנגד סגל-טור זהב,  בחשד כי בין השנים 2018-2013 הסב חלק מהכנסות החברה השייכות לו, בגובה של כ-4 מיליון שקלים, לחברה זרה שבבעלותו, תוך ניצול במרמה של פטור ממס לתושב חוזר ותיק אשר הוא זכאי לו, במטרה להתחמק ממס. במסגרת החקירה הגיעו חוקרי היחידה לחיפושים בביתו של החשוד, של שותפיו ושל מעורבים נוספים בפרשה, וכן למשרדי החברות המעורבות, שם תפסו מסמכים רבים. בנוסף, נחקרו החשוד, שותפיו ומעורבים נוספים.

מחומרי החקירה שנאספו עד כה, וכן במסגרת גילוי מרצון שהגיש אחד מהשותפים, עולה כי החשוד הסב הכנסות אשר היו צריכות להיות מדווחות ולהתמסות כדין בישראל בידי קוואליטי סקור, אל חברה זרה  שבבעלותו. עוד עולה כי על ההכנסות שנרשמו בדוחותיו של החשוד בשנת 2016 בלבד, בסכום מצטבר של כ-4 מיליון שקלים, הצהיר החשוד כהכנסות פטורות וטען כי מדובר בהכנסות מחברה זרה שהוקמה בחו"ל טרם עלה לארץ, ומשכך פטורות ממס בישראל בהיותו תושב חוזר.

השופט, סגן הנשיא עופרי נהרי, שחרר את החשוד בתנאים מגבילים – בהם הפקדת מזומן בסך 150 אלף שקל, התחייבות עצמית על סך 400 אלף שקל, וערבות צד ג' בסך 200 אלף שקל .

נתניה: בעל חברה בענף הבניין חשוד בהעלמת מס בסכום של כ-5.5 מיליון שקל