תוכן ממומן    

מתכננים לצאת לחופשה זוגית בחגים ברגע האחרון? יש לנו כמה רעיונות בשבילכם

תוכן שיווקי:

ספונטניים? מצוין! אם החלטתם לנצל את חופשת החגים הממשמשת ובאה לטובת חופשה, אך עוד לא מצאתם טיסה כלבבכם, דעו כי זהו זמן מצוין למציאת החופשה המושלמת,  גם ברגע האחרון. רגע לפני החגים, מתפרסמים שלל דילים אטרקטיביים הכוללים טיסה ומלון למגוון יעדים – החל מטיסות לאיי יוון, דרך טיסות למוסקבה ואפילו דילים ליעדים רחוקים יותר, כמו תאילנד או המלדיביים.  כל שיוותר לכם לעשות הוא לבחור את היעד וליהנות מכמה ימים מפנקים במיוחד. מתלבטים מהיכן להתחיל? הנה כמה יעדים נהדרים שיעשו לכם חשק לסובב את מחוגי השעון קדימה ולעלות על המטוס.

תוכן עניינים; ניתן להקליק על הקישור הרלבנטי

מוסקבה

בירת רוסיה היא אחד הבחירות האלגנטיות ביותר לחופשה זוגית וספונטנית. אם בעבר הייתה העיר נסתרת לעין התייר בשל מסך הברזל, הרי שהיום היא נגישה הרבה יותר ומציעה בילוי רומנטי וקסום כמו שרק אחת הבירות העתיקות באירופה יודעת להציע. בניגוד לחודשי החורף הקפואים, חודשי הסתיו במוסקבה מאופיינים במזג אוויר נוח יותר. העיר העתיקה שופעת תרבות, מוזיאוני אומנות מובילים, אדריכלות מדהימה והיסטוריה מרתקת, כמו גם מסעדות טובות וחיי לילה אלגנטיים.

אסור לפספס

  • פארק גורקי – הפארק הגדול והמרכזי במוסקבה שהוקם בשנת 1928. ברחבי הפארק מדשאות וגנים מטופחים, אגמים נהדרים, אודיטוריום להופעות ועוד.
  • הכיכר האדומה – אחת האטרקציות המובילות במוסקבה ואחד האתרים היפים בעיר, סביבה נמצאים הקרמלין, המוזוליאום של לנין, כנסיית ואסילי ועוד. במאה ה-15 התנקזו לכאן תושביה של מוסקבה לשוק המרכזי ועד היום היא נחשבת לאזור מרכזי, בו מתקיימים קונצרטים, מצעדים ופסטיבלים מיוחדים.

מדריד

לבירת ספרד, הממוקמת במרחק חמש וחצי שעות טיסה בלבד יש ביקוש רב, עם טיסות סדירות בתדירות גבוהה, היא יעד נפלא לחופשה ספונטנית וזוגית בחגים. כאחת מבירות אירופה המובילות, אתם יכולים להיות בטוחים שגם אם תגיעו אליה עם מזוודה קטנה בלבד ותכנון מקדים אפסי, תוכלו ליהנות מהחופשה  תוך כדי תנועה. במדריד יש שפע של מבנים ארכיטקטוניים מדהימים, אמנות, חיי לילה, אוכל טוב ואווירה שמחה שעושה טוב בלב. אם אתם מחובבי השופינג, דעו כי צפויות לכם רכישות רבות. ספרד היא אחת מבירות האופנה העולמיות והיא מציעה לחובבי הקניות שפע של פריטי לבוש ובניהם גם מותגים ספרדיים נחשבים – החל מזארה ופול אנד בר ועד לדולצ'ה וגאבנה ומותגי על נוספים.

אסור לפספס

  • מלחמות שוורים – כבר אלפי שנים שהספורט הלאומי של ספרד הוא מלחמות שוורים. בין החודשים מרץ לאוקטובר מתקיימים פסטיבלים מדליקים ברחבי מדריד, סביבם נערכים ירידי אוכל, דוכני מזכרות ומופעי מוזיקה.
  • ביקור בארמון המלכותי – אם אתם רוצים לקבל הצצה למשפחת המלוכה הספרדית, אתם חייבים לבקר בארמון המדהים הזה שהוא אחד הגדולים באירופה. במהלך הסיור תוכלו להתרשם מיצירות האמנות הנדירות, אוסף אדיר של שטיחי קיר וריהוט עתיק ומפואר.
  • מוזיאון תיסן בורנמיסה – ביקור במדריד אינו שלם ללא ביקור במוזיאונים המעולים שהיא מציעה. ביקור במוזיאון תיסן בורנמיסה זו דרך נהדרת להתרשם מהאומנות המקומית, המתובלת ביצירות של אמנים נחשבים מחוץ לספרד, כמו יצירותיו של רמברנדט, ואן גוך, רנואר ועוד.

אתונה

אם אתם רוצים לבלות חופשה ים תיכונית קרובה לבית, אך עם אווירה מיוחדת ושונה – אתונה היא אחד היעדים המתאימים ביותר  לכך. עם טיסה קצרה במיוחד האורכת שעתיים בלבד, מחירים נוחים ושפע אטרקציות נהדרות, תוכלו להתחיל את החופשה שלכם ללא תכנון מוקפד מדי ועם הנאה מרובה. באתונה ישנן מגוון אפשרויות לינה בסגנונות מגוונים ובהתאם לתקציבכם – החל ממלונות בסגנון הכל כלול, דרך דירות נופש מפנקות ועד למלונות בוטיק קטנים ואינטימיים. נוסף לכך, לבירת יוון יש היסטוריה ענפה ועתיקה, כך שתוכלו לשלב בין יעד אירופאי מוביל, חיי לילה מהנים ואטרקציות מקומיות, יחד עם ביקור באתרי התרבות המרשימים השזורים בסיפורי המיתולוגיה היוונית שתחזיר אתכם אחורה בזמן.

אסור לפספס

  • אקרופוליס – זהו השריד החשוב ביותר של האימפריה היוונית העתיקה, בתוכו מצויים שרידים מדהימים מתקופת הזוהר של אתונה ויוון. למרות השנים שעברו, המבנה עדיין עומד על תילו ומציע הצצה להיסטוריה המפוארת של העיר.
  • כיכר סינטגמה – מעבר להיותה הכיכר המרכזית של העיר, מצויים בה כמה מבנים תיירותיים חשובים, כמו בניין הפרלמנט, אנדרטת החייל האלמוני ובשעה 11:00 מדי יום מתקיים בה טקס החלפת המשמר המלכותי. 

פריז

פריז רומנטית בכל עונה ומושלמת גם בחודשי הסתיו. בחודשים ספטמבר ואוקטובר מפנים את מקומם המוני התיירים הגודשים את העיר לטובת צבעי סתיו כתמתמים ואדומים, השמש שוקעת מוקדם יותר ופריז נצבעת בקסם מיוחד, השמור רק לה. זהו יעד מצוין להגיע אליו בספונטניות וללא תכנון מוקדם ומוקפד מדי, שכן בכל יום ובכל עונה היא מציעה לתייריה ביקור מיוחד במינו.

אסור לפספס

  • טיפוס אל מגדל אייפל – לאטרקציה הזו מומלץ לרכוש כרטיסים מראש, שכן הטיפוס אל ראש אחד המגדלים המפורסמים בעולם נחשב לפעילות פופולרית במיוחד, ממנו נשקף נוף מדהים של עיר האורות.

פסטיבל הקציר של מונמרטאר – מדי שנה, בין ה-6-10 באוקטובר, מתקיים אחד הפסטיבלים המקסימים של פריז, שכולו שיר הלל לחבל מונמרטאר, חבל היינות העיקרי של פריז. במסגרת הפסטיבל מתקיימים ריקודים חגיגיים, יצרני היין יוצאים בצעדה שנתית, מוקרנים סרטים מיוחדים, קונצרטים מדהימים וכמובן – היין נשפך כמים.