חדשות    מדריכי צרכנות    

מתנה סוף: מה תקנו לגננת לסיום הלימודים וכמה זה יעלה לכם?

מעודכן ל-07/2019

מחפשים בנרות מה להביא לצוות שטיפל בילדיכם במסירות כל השנה? מצאנו עבורכם כמה פתרונות מקסימים שלא יקרעו לכם את הכיס

סוף השנה כבר כאן ומסיבות הסיום בעיצומן. אם גם אתם שוברים את הראש בניסיון למצוא מתנה מוצלחת ומקורית עבור הצוות שטיפח את ילדכם במהלך השנה – בכתבה הבאה יש כמה רעיונות שתוכלו לאמץ במגוון מחירים לכל כיס – המתאימים לקנייה אישית או לכמה הורים שמתאגדים ורוכשים יחד.

  1. 1. סדנת בישול

אם הילד אומר שהאוכל בגן יותר טעים משל הבית, או שבמקרה אתם יודעים שהגננת שלכם אוהבת לבלות בין הסירים גם בשעות הפנאי, תוכלו להעניק לה סדנת בישול או אפייה מקצועית. רשת 4chef מציעה סדנאות שמתמקדות בבישול איטלקי, קינוחים, בשרים, דגים ומאכלי ים, בישול אסייתי, סדנת שוקולד ועוד במספר מקומות בארץ.

כמה: החל מ-240 שקל, עכשיו במבצע – 10% הנחה.

איפה להשיג: דרך אתר הרשת.

  1. ייעוץ סטיילינג אישי

אחרי שנה ארוכה שבה נאלצו נשות הצוות לבלות מיוזעות בחצר או מרוחות בבוץ, צבעי גואש ונזלת. סוף סוף יש להן קצת זמן להשקיע בעצמן ובמראה החיצוני שלהן.

סדנת ייעוץ סטיילינג כוללת: התאמה מדויקת לכל חלק בגוף מכף רגל ועד ראש למקסום ושדרוג ההופעה, אבחון מבנה גוף ופנים ומתן ההמלצות לגבי בדים, גזרות, התאמת צבעים, המלצות לאיפור, שיער, אקססוריז ועוד. פרגנו להן את זה מכל הלב וככה הן יגיעו רעננות ומטופחות גם לתחילת שנת הלימודים הבאה.

כמה: שובר אישי לסדנה של הסטייליסטית גלית ניניו, נמכר באתר XGift  ב-219 שקל.

איפה: הסדנה מתקיימת בתל אביב.

  1. ארוחה במסעדה

כל השנה הן האכילו את הגוזלים שלכן ובעצמן הסתפקו בנשנוש שאריות בעמידה או תוך כדי ריצה אחרי הילדים. עכשיו הגיע הזמן להזכיר להן תענוג קולינרי מהו ולרכוש עבורן שובר, אישי או זוגי, לארוחה במסעדה של גדולים. אפשר לבחור ברשת בתי קפה שמגישה ארוחות בוקר טובות, או במסעדת יוקרה של ממש, הכל תלוי בתקציב ובסגנון המתאים לכם.

כמה: החל מ-50 שקל.

איפה להשיג: שוברים למסעדות ובתי קפה המסודרים לפי אזורים שונים בארץ, ניתן למצוא באתר נופשונית. אפשר תמיד גם ליצור קשר ישירות עם בית העסק אליו אתם מעוניינים לשלוח את הגננת ולרכוש מהם שובר.

  1. יום ספא

למה: לאחר שנה בה הגננת מפנקת את ילדינו, זה הזמן לתת לה להתפנק. מתנה מרגיעה יכולה להיות שובר ליום פינוק בספא או למסאז'. ניתן לרכוש ישירות בספא הקרוב למקום מגוריה של הגננת או באחד מבתי המלון באזור.

כמה: החל מ-200 שקל.

איפה להשיג: דרך פורטל הספא הישראלי.

  1. מחברת השראה

מחברות מעוצבת  עם מסרים אופטימיים שתמיד טוב שיש בנמצא. באתר מרמלדה מרקט תוכלו למצוא מחברות מקסימות בטווח מחירים של 29-50 שקל.

  1. מנדלות לצביעה

כל השנה הם עשו הפעלות יצירה עם הפעוטות שלכן והעניקו לכן את התוצרים. מה דעתכן להחזיר להן כעת? אחד הטרנדים החזקים בשנה האחרונה, שיש המאמינים שעוזר להתרכז ולהירגע (ואין ספק שהגננת צריכה קצת מרגוע לאחר שנה עם 30 קטנטנים בגן…) הוא חוברות צביעה למבוגרים, אותן ניתן לרכוש בחנויות הספרים וגם אונליין. אנחנו מצאנו חוברות מנדלות למבוגרים ב-31.5 שקל באתר סטימצקי.

  1. ספל עם הקדשה

פלפוט מציעה השנה ספלים עם כיתובים אישיים לגננות אותם ניתן למלא בשוקולדים וממתקים. מחיר מומלץ לספל הוא 15 שקל (רק הספל, לא כולל ממתקים), וניתן להשיג אותם ברשתות המובילות ובחנויות למכשירי כתיבה, צעצועים ומוצרי פופ ברחבי הארץ. אפשרות נוספת היא להדפיס מסר משלכם על הספל או את שם הגננת בחנות המתמחה בכך באזורכם.

  1. עציץ

מתנה מרעננת שכיף לקבל. כל השנה הן טיפחו וגידלו את הילדים שלנו באהבה – אז לטפל בעציץ זה כבר קלי קלות בשבילן. אם אתם רוכשים לגננת עציץ כמתנה אישית, פשוט גשו למשתלה הקרובה למקום מגוריכם, בחרו עציץ ושתיל ועטפו יפה. ניתן לתת לילד לצייר על העציץ ציור לגננת ולהוסיף הקדשה. אופציה נוספת היא לרכוש עציצים מעוצבים כמו העציצים הסרוגים של כתר בטווח מחירים של כמה עשרות שקלים.

  1. בושם

מתנה בניחוח אישי! ניתן לרכוש בשמים מובילים בלי לפשוט את הרגל בחנויות הפארם השונות וגם אונליין. בדקו את מבצעי הבישום של AZRIELI.COM  או של וואלה!שופס. רק שימו לב להקדים ולהזמין על מנת שהמוצרים יגיעו בזמן.

כמה: מגוון מחירים משתנה.

  1. תווי קנייה

אם אתם ממש תקועים ולא מצאתם בהצעות שלנו שום דבר לטעמכם, אתם יכולים לרכוש שובר פתוח לאחת מהרשתות הגדולות, כך שהגננת תבחר בעצמה את המתנה. ניתן לרכוש שוברים לקבוצת גולף, DREAM CARD או שוברים לארוחות בוקר ואטרקציות כמו באתר רעיונית.

בית הספר של החגים – יותר ימי לימודים, פחות ימי חופש