חדשות    

נוטל ויז'ן תקיים סבב גיוס מתקדם לפיתוח מערכת ה- Home OCT

מעודכן ל-06/2021

החברה המספקת שירותי ניטור ביתי וגילוי מוקדם של מחלות רשתית, מבקשת לגייס בסבב זה עד 60 מיליון דולר בין המשקיעים המרכזיים – חברת אלרון הציבורית ואוורגרין

נוטל ויז'ן בע"מ, חברה פרטית של שירותי ניטור ביתי וגילוי מוקדם של מחלות רשתית, מודיעה על סגירת סבב גיוס מתקדם (D-Round) בהובלה משותפת של  Soleus Capital   ו-  Ganot Capital בעלת רוב המניות בחברה. בנוסף, Elron   וEvergreen-, בעלי מניות נוכחיות בנוטל תרמו משמעותית לסבב הגיוס הנוכחי. ההשקעה תומכת בצמיחה מסחרית של השירות הנוכחי של החברה, ForseeHome AMD Monitoring Program  לניטור וגילוי מוקדם של  Wet AMD ולהאצת אסטרטגית היציאה לשוק של טכנולוגית ה Home OCT.

מערכת ה Home OCT  של נוטל ויז'ן  תאפשר לחולי AMD בשלב המתקדם של המחלה לבצע ניטור עצמי מהיר ופשוט בבית ושידור התוצאות לשרתי הענן המאובטחים של החברה. הנתונים זמינים לצפייה מרחוק על ידי הרופא המטפל בפורטל מאובטח, וכמו כן מנותחים אוטומטית על ידי ה- NOA – Notal OCT Analyzer , אלגוריתם מבוסס בינה מלאכותית ולמידה עמוקה המצביע על ממצאים חשודים ועוזר לרופא לנצל את כמויות המידע הגדולות בצורה יעילה. יכולות ליבה אלו של נוטל ויז'ן אפשרו פיתוח של אלגוריתם ייחודי זה, המבצע גם ניתוח אוטומטי של פלט של מכשירי OCT מסחריים. הביצועים של האלגוריתם נבחנו בניסוי קליני מול מומחי רשתית ונמצאו כשווי ערך.

בדיקות OCT ללא טכנאים מבוצעות בבית עם קיבוע מהיר והנחיות עצמיות – רכיבים קריטיים, במיוחד עבור חולים קשישים לעיתים קרובות עם אובדן ראייה שהיה קיים. מנתח ה- OCT של נוטל ויז'ן  (NOATM) , אלגוריתם קנייני של למידת מכונה, שפותח בבית, מבצע ניתוח אוטומטי של סריקות ה OCT  הביתיות ומפיק דוח לרופא כאשר מתגלה שינוי רפואי בפעילות. מרפאת האבחון של נוטל ויז'ן מספקת נתוני חולים המופנים דרך פורטל מקוון ומאפשרת לרופאים גישה 24/7 לכל תמונות סריקת B של מטופליהם מכל בדיקת OCT  הביתי עם מיקום הנוזל המויין בכל סריקת B. לאחר קבלת דוח התראה על ידי רופא, ניתן להביא חולים למשרד לצורך הערכה וטיפול על פי שיקול דעתו של הרופא. בנוסף, NOA  יכולה גם לנתח את התפוקה של מכשירי OCT מסחריים אחרים, נתוני המחקר שפורסמו מצביעים על כך שביצועי ה  NOA הביתי של נוטל ויז'ן בעלי פוטנציאל לתמוך בהתקדמות עכשווית ועתידית בניהול מחלות רשתית.

גיא לוי, מנהל שותף ב Soleus Capital  מסר: "אנו מאמינים כי למכשיר ה-OCT  הביתי של נוטל ויז'ן יש את הפוטנציאל לשנות את שיטות המעקב והטיפול של מיליוני חולים החיים עם מחלת הAMD  בשלב הרטוב שלה ומחלות רשתית אחרות בשילוב עם ה- Forseehome, אנו מאמינים שנוטל ויז'ן נמצאת בחזית הטכנולוגית והעסקית בכל הנוגע לטיפול מרחוק בחולים אלו. נוטל ויז'ן ממוקמת באופן ייחודי כך ומציעה יכולות שישפרו את תוצאות הטיפול תוך חסכון בעלויות הטיפול בחולים. אנו מצפים לשתף פעולה עם ההנהלה וצוות החברה ולתמוך בחדשנות שהיא מציעה".

גיא קצב, יו"ר מועצת המנהלים של נוטל ויז'ן ומנכ"ל תחום השקעות הבריאות של Ganot Capital הוסיף:, "נוטל ויז'ן ממוקמת באופן ייחודי שממשיך להוביל את שירותי האבחון האופטלמולוגיים הביתיים. באמצעות השקעתנו המתמשכת לאורך שנים, Ganot Capital שואפת לשפר את איכות חייהם של האוכלוסיה הגדלה במהירות של האזרחים הוותיקים הסובלים ממחלות עיניים כרוניות ומסכנות ראייה".

ד"ר קסטר נהאן, מנכ"ל  נוטל ויז'ן, אמר:  "המימון המובטח מאפשר לנו להרחיב את שירותי הניטור מרחוק של המטופלים באמצעות מערכת ה ForeseeHome   ומעבדת האבחון מרחוק המרכזית שלנו באזור וושינגטון. המעבדה מוסמכת למתן השרות וזוכה לכיסוי ביטוחי, וכמו כן להרחיב את מערך ההפניות ממרפאות עיניים ואופטומטריסטים ברחבי ארה"ב. בנוסף, סבב המימון מאפשר את קידום התכנית להשקה מסחרית של תוכנית Home OCT, המיועדת לניטור חולים בשלבים מתקדמים של ניוון רשתית תלוי גיל ומחלות רשתית נוספות. התוצאות מניסויים קליניים בישראל ובארה"ב יצרו ציפיות גדולות אצל מומחי הרשתית וחברות תרופות בתחום.  המערכת תאפשר לבצע התאמה אישית שלסוג וקצב הטיפול ולשפר את התוצאות הקליניות" .

חברת הסייבר סיקסגיל מגייסת 15 מיליון דולר