תוכן ממומן    

הנפקה על הרדאר: ספץ – האפליקציה שמוצאת איש מקצוע בתוך 30 שניות; כמה היא שווה ואיך משקיעים בה?

תוכן מקודם

Spetz (ספץ) היא אפליקציה מצליחה ופורצת דרך לאיתור אנשי מקצוע מומלצים בתוך 30 שניות תוך התחשבות במיקום, זמינות, חקר ביצועים ודירוג לקוחות. ספץ משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית וחכמת ההמונים.

ספץ מקיפה את כל תחומי השירות לבית ולמשפחה במעל ל 400 נושאי שירות, הכוללים בעלי מקצוע כמו אינסטלטור חשמלאי, מנעולן וצבעי וגם את מכלול  השירותים הנדרשים כמו סוכן ביטוח, עורך דין, וטרינר. גם אם תתקע באמצע הלילה עם הרכב בכביש 6, קליק אחד באפליקציית 'ספץ' וגרר פנוי ומומלץ בדרך אליך בתוך רגע.

בעקבות ההצלחה של סבב הגיוס הקודם, במסגרת גיוס המונים בפלטפורמת "פיפלביז", החברה יוצאת לסבב גיוס שני הפתוח לציבור, כל אחד יכול להצטרף ולהשקיע בחברה. בהנפקה הראשונה גייסה החברה 1.28 מיליון שקלים מ- 384 משקיעים. בכספי הגיוס החברה המשיכה להרחיב את הפעילות השיווקית בישראל שכללה בין היתר גם קמפיינים גדולים בטלוויזיה ובדיגיטל ובנוסף השלימה התאמות טכנולוגיות אחרונות לקראת הפריצה הבינלאומית.

לאחרונה החברה הכריזה כי היא נערכת ליציאה לשווקים חדשים מעבר לים וכבר באוקטובר הקרוב תתחיל פעילות באנגליה, לשם כך הקימה את חברת הבת באנגליה Spetz UK.

סבב הגיוס השני בעיצומו ופתוח גם הוא לכלל הציבור דרך פלטפורמת פיפלביז, המטרה העיקרית של סבב גיוס זה, היא לייצר תשתית בינלאומית חזקה לפעילות ספץ בעולם כשהיעד הראשון הוא החדירה לאנגליה ולאחר מכן כניסה למדינות מובילות נוספות בשוק הבינלאומי וביניהן ארצות הברית, גרמניה, קנדה ועוד.

אפליקציית ספץ כבר עובדת, רווחית, וניהלה עד כה יותר מ-400,000 קריאות מוצלחות לאנשי מקצוע מצד הציבור ורשומים בה מעל ל- 40,000 אנשי מקצוע.

אז האם כדאי להשקיע? הנה 5 נתונים שעשויים לעזור לכם:

  1. ספץ הינה המתקדמת מהמתחרים בשוק בישראל ובעולם, מבוססת על בינה מלאכותית וחכמת ההמונים – בדומה לאפליקציות איתור מצליחות אחרות כמו Waze או Uber הנאמדות בשווי של עשרות מיליארדי דולרים..
  2. על פי מאזניה המבוקרים של החברה היא רווחית, ברבעון הראשון של שנת 2019 הציגה גידול של 91.14% בגבייה בפעילות ספץ, ועל פי התחזית החברה צופה כי תמשיך את קצב הצמיחה המהיר ובשנת 2019 תכפיל את פעילותה מהשנה הקודמת.
  3. החברה בעלת ניסיון בתחום והבנה בשוק איתור השירותים (החברה מפעילה ומפיצה את מדריכי דף הזהב לכשני מיליון בתי אב בישראל, כבר למעלה מ-17 שנה).
  4. ההשקעה בחברה כוללת שותפות מלאה בפעילות הבינלאומית של החברה, אשר בכוחה להניב גידול אקספוננציאלי (מעריכי) בשווי האחזקה.
  5. לחברה הערכת שווי חתומה ע"י מעריך שווי מוערך וכניסה לשווקים בינלאומיים חדשים בקרוב עשויה להשפיע בצורה חיובית ומשמעותית על שוויה.

לפרטים על ההשקעה בספץ החל מ-415 שקלים >

יוסי נבו, מנכ"ל החברה מסביר: "אנו מצויים בשלב מתקדם וריווחי אנחנו יודעים שהמערכת עובדת גדלה באופן ויראלי בקצב הולך וגדל ומשנה הרגלי חיים. הצורך בשירותים לבית ולמשפחה משול לצורך במים. כולם זקוקים לזה. זהו שוק של טריליוני דולרים ובכוונתנו לנגוס נתח בשוק העצום הזה.

מה שישלים את התמונה הוא גידול מאסיבי של משתמשים ופריצה לשווקים בינלאומיים וזו מטרת הגיוס".

 

 

 

לפרטים על ההשקעה בספץ החל מ-415 שקלים >