קניות באינטרנט    

פריים די – טיפים ליום ההנחות של אמזון

מעודכן ל-07/2019

כמדי שנה יוצאת אמזון ביום המבצעים וההנחות שלה, אלא שהשנה יש חגיגה מיוחדת בעקבות חגיגות 25 השנה לאמזון, חצי יובל.פריים דיי מתקיים ב-15 ביולי.

המבצע מיועד למנויי אמזון פריים בלבד ויהיו בו הנחות של  50%  ומעלה למוצרים האטרקטיביים ביותר של אמזון . השנה פריים די יחול יומיים. המכירות נוגעות אך ורק למוצרים של אמזון העולמיית, להבדיל מבלאק פריידיי.

אמזון פריים דיי 2019 יחל ביום שני, 15 ביולי, ב-10 בבוקר (שעון ישראל), ויימשך עד יום רביעי, 17 ביולי, ב-9:59 בבוקר. ועכשיו לטיפים.

אפשר ליהנות מהמבצעים בלי לשלם לאמזון פריים: אם אתם נרשמים לתקופת הניסיון של בת ה-30 יום של אמזון פריים, תוכלו גם ליהנות מהמבצעים וגם לא לשלם על המנוי

רשימה מוכנה:  זה טיפ שחוזר כמעט בכל מדריך צרכני, אבל כאן יש לכך חשיבות יתרה כי זמן המבצעים מוגבל ואם תתלבטו יותר מדי זמן תפספסו דברים שווים. רשימה מוכנה גם תעזור לכם להימע מקנייה אימפולסיבת של מוצרים שלא תשתמשו בהם

אפשר לבטל, אבל רצוי מהר: מה שהופך את אמזון לאחת הרשתות הגדולות בסחר האלקטרוני לצד  המשלוחים המהירים היא מדיניות הביטולים המהירה. אבל כדאי גם לא לתהמהמה עם הביטול, כי לאחר שיוצא לדרך ההליך מסובך יותר

השוו גם לאתרים אחרים: אומנם המבצעים זולים יחסית לאמזון, אבל מי אמר שבאתרים אחרים כמו איביי, עליבבא ועוד לא תמצאו דיל משתלם יותר? או אולי באתרי נישה?

קנו רק בדולר או ביורו: אומנם אמזון מאפשרת להמיר את הקנייה לשקלים, אבל תצטרכו לשלם כ-7% עמלת המרה. כך שלמרות שהמסך מציע לכם  לקנות בשקלים, המירו למטבע לפי האתר המקומי.

אמזון אסיסטנט: יש תוסף לכרום בשם אמזון אסיסטנט הנותן לכם התראה על מבצעים, ולנרשמים לשירות מגיעים 5 דולרים הנחה

יש לפעמים משלוח לארץ: גם אם לפעמים כתוב שאין משלוח לארץ בדף המוצר, בתשלום תגלו שאפשר לשלוח לארץ. וגם אם לא, אפשר לקנות דרך חברות משלוחים שפועלות גם בארץ, בהן dealtas ,shipo ,ushops או idgu

שימו לב לדמי משלוח: באמזון מובלטים לרוב המחירים ללא דמי משלוח, ואומנם רוב המוצרים במבצע ללא דמי משלוח אבל לא כולם

שימו לב למע"מ: בישראל אין מע"מ על קניות באינטרנט עד 75 דולר, אבל מעבר לסכום זה תצטרכו לשלם מע"מ של 17%

שימו לב למכס:  תשלום המכס הוא מעל 500 דולרים. אמזון בודקת את זה ואם היא טועה לרעתכם היא מחזירה את הכסף

שימו לב למתח החשמלי: בארץ  המתיח הוא 220 וולט ובארה"ב 110. מוצרי חשמל למטבח ואחרים כדאי לקנות מאתרי אמזון אירופה, אלא אם כן צוין במפורש שהמוצר עובד במתח משתנה. לגבי התקע: קנו מתאם בכמה עשרות שקלים, או החליפו את התקע.

לקוחות לאומי ופפר: השנה לאומי יצא במבצע משותף עם אמזון המעניק ללקוחות פפר 20 דולר הנחה

לקוחות אמזון פריים יקבלו משלוח בתוך יום

יום חג לחובבי הקניות ברשת! מבצע פריים דיי של אמזון יוצא היום לדרך