חדשות    

פתח תקווה: "נכסים ובניין" וחברת אתגר ישתפו פעולה בפרויקט פינוי בינוי ברמת ורבר

מעודכן ל-08/2020

במסגרת התוכנית ייבנו 540 דירות בארבעה מגדלים ובהיקף הכנסות מוערך של 800 מיליון שקל

חברת נכסים ובניין מקבוצת אי די בי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אתגר בפרויקט התחדשות עירונית במתחם רמת ורבר בפתח תקוה. הפרויקט גובל ברחובות ז'בוטינסקי, יצחק שדה וכצנלסון ולאחרונה הופקדה התב"ע.

התוכנית מתפרסת על פני שטח של כ-11 דונם וכוללת פינוי של שישה מבני מגורים שבהם 150 יח"ד אשר הוקמו בשנות החמישים, ובמקומם תחל בניית 540 יח"ד בארבעה מגדלים בני 26 קומות ושני בניינים בני תשע קומות בבנייה מרקמית. התוכנית כוללת גם שטחי תעסוקה ומסחר. היקף ההכנסות הצפוי בפרויקט מוערך בכ-800 מיליון שקל.

אבי רוזן מנכ"ל נווה גד מקבוצת נכסים ובניין: "אנו שמחים על כניסתנו לפרויקט נוסף בעיר פתח תקווה. זהו פרויקט ההתחדשות העירונית השני שלנו בעיר, לאחר שהפרויקט הראשון בהיקף של 360 יח"ד הושלם בהצלחה וכל הדירות נמסרו לבעלים. אנו עוקבים אחרי פעילות העירייה בתחום ההתחדשות העירונית והתרשמנו כי ראש העיר רמי גרינברג רואה בתחום זה חשיבות גדולה, ועשה מהלכים ראויים לציון בתחום".

ד"ר חיים גולובנציץ, בעלי אתגר נדל"ן: "אתגר נדל"ן החלה בקידום הפרויקט ברמת ורבר לפני שנים אחדות. הפרויקט ממוקם במיקום אסטרטגי משמעותי, בחלקה הצפוני של פתח תקוה, שער הכניסה לעיר, על ציר הרכבת הקלה העתידי ובסמיכות רבה למרכז התעסוקה והמסחר המוקם בימים במרחק מאות מטרים בודדים, ואני רואה בו גולת הכותרת של פעילות החברה בשנים הקרובות.

הכרותה האינטימית של החברה עם דיירי המבנים, לצד הניסיון הרב שרכשנו בניהול פרויקטים מורכבים, בשילוב עם ניסיונה הרב ואיתנותה הפיננסית והביצועית של נכסים ובניין, מבטיחים שיתוף פעולה פורה ומוצלח לקידום הפרויקט".

פתח תקווה: תוכנית ענק להתחדשות עירונית אושרה להפקדה

קורקינטים שיתופיים גם בפתח תקווה: ליים ובירד נכנסות לעיר