רכב ותחבורה    

רב-קו כשר – איך אפשר להטעין באמצעות שיחת טלפון

מעודכן ל-06/2019

אפשר להטעין רב-קו באמצעות שיחת טלפון, בשלב זה עדיין צריך להגיע לעמדות

לאוכלוסייה החרדית היה  קשה עד עתה להטעין רב-קו באמצעות הטלפון. הטלפונים הכשרים אינם מחוברים לאינטרנט, ומכאן שגם לא לאפליקציות. לרובם גם אין קו אינטרנט בבית. לא עוד.  חברת רב קו אונליין הודיעה כי תאפשר הטענת כרטיס הרב-קו במענה טלפוני עבור בעלי טלפונים כשרים.

ההטענה תתבצע באמצעות חיוג לטלפון 03-7207406. לאחר ההתקשרות, יש להקיש את מספר הרב-קו המופיע על גב הכרטיס ואז לבחור את פרופיל הכרטיס שלכם (אנונימי, רגיל [מבוגר], נוער, אזרח ותיק, סטודנט מורחב, סטודנט רגיל, נכה, זכאי ביטוח לאומי). לאחר מכן בוחרים סכום לטעינת ערך צבור בין 30 ל-300 שקלים ומקישים את מספר כרטיס האשראי לתשלום. יש לשים לב, כי השירות החדש מאפשר רק טעינת ערך צבור, אך לא ערך חוזי (חופשי יומי/שבועי/חודשי). להסבר נוסף: רב קו – כל מה שצריך לדעת

כיוון שהטכנולוגיה של רב-קו  דורשת מגע ישר  עם העמדות, עדיין בינתיים ציך להגיע לאחת העמדות, להניח את הרב-קו והכרטיס נטען אוטומטית. פתרון זה טוב גם עבור ילדים שעדיין לא מסתובבים עם כרטיסי אשראי או סכומי מזומנים גדולים, כך שהוריהם יכולים להטעין להם את הרב-קו. פתרון זה מתאים גם לאכלוסייה המבוגרת, שמתקשה עם ההליכים הטכנולוגיים. כמו כן זה יחסוך תקלות כמו העדר קריאה של כרטיס האשראי.

הצעד נעשה בעקבות בקשתו של ח"כ הרב ישראל אייכלר, שאמר: "זהו שלב חשוב מאוד, אך ראשון, בדרך לסיום המעבר להטענה טלפונית ללא צורך להשלמת הטעינה בעמדות. אני מקווה שהשינוי הטכנולוגי שמאפשר עתה להטעין דרך הטלפון, יאפשר בתוך זמן קצר את השלמת ההטענה בדרך זו, וכך יחסוך ממשתמשי הטלפונים הכשרים ובני משפחותיהם את הטרחה המיותרת"

ייתכן שבקרוב ההטענה תהיה ישירה דרך הטלפון. בינתיים גם למי שמתקשה עם הטכנולוגיה יכול להטעין גם בעסקים כמו פיצויצות, סניפי קופיקס  סופר פארם ועוד. אפשר להיעזר באפליקציית רב-קו אונליין למציאתת עמדות או באפליקציות מבוססות מיקום למציאת עסקים.

קורקינטים חשמליים – בקרוב גם דרך רב קו?

רב קו – כל מה שצריך לדעת

רב קו – כל מה שצריך לדעת