הקורקינטים החשמליים הם הצלחה גדולה בעיקר בתל אביב – כמות המשתמשים מזנקת, הנסיעות הולכת וגדלה, אך יש גם בעיות – הקורקינטים נשארים זרוקים ברחבי העיר, וקיימת כוונה לאפשר השארתם רק במקומות מוגדרים.
בכל מקרה, גם משרד התחבורה מבין שמדובר במוצר נוח, יעיל וזול, וקיימת תוכנית לשלב את הקורקינטים החשמליים בכרטיס הרב קו של האוטובוסים והרכבות.
בחודשים האחרונים בחנו במשרד התחבורה את הרחבת השימוש ברב קו מול הגופים העוסקים בהשכרת קורקינטים חשמליים. ההרחבה הזו צפויה לספק למשתמשים ברב קו פתרון מלא, שכן בהמשך לנסיעה ברכבת, באוטובס יש פעמים רבות צורך בהמשך נסיעה – וקרוקינטים חשמליים הם פתרון ראוי.