קניות באינטרנט    

רכישות אונליין – מגוון יותר, נוח יותר וזול יותר

pixabay

למה כדאי לכם לרכוש אונליין?

האינטרנט הפך בעולם המערבי לפלטפורמת הקניות הגדולה ביותר –  קונים ברשת יותר מאשר קונים בחנויות וברשתות. בפועל, קרוב לשמונים אחוז מהעסקאות בארה"ב נסגרות דרך  הרשת והנתון הזה נמצא במגמת עליה מתמדת ולו רק בשל ההבנה הברורה, שהרשת עוזרת לעסקים לחסוך בהוצאות התפעול השוטפות ומשכללת את התחרות. למה כדאי לכם לרכוש אונליין? כל הסיבות במאמר הבא.

להגיע למחיר הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר

דמיינו שיטוט בשוק, אתם עוברים בין הדוכנים השונים ומנסים להרכיב את הסל המשתלם ביותר. התהליך אורך מספר שעות ובסופו יש ביכולתכם לחסוך כמה עשרות שקלים. אך הדבר מצריך מכם הגעה פיזית ובזבוז של זמנכם במקום. במקום זאת, כיום אתם יכולים לשבת בנוחיות ביתכם להקליד את מילת חיפוש ולקבל שפע של אתרים, המאפשרים לכם להשוות בין סחורות או שירותים זהים בקלות ובפשטות. זהו בדיוק העיקרון של רכישת אונליין, המאפשרת לכם להגיע למחיר הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר.

היצע רחב ועשיר מכל העולם

בשונה ממרכז הקניות המקומי המציע היצע קבוע של שירותים וסחורות, הרי שהאינטרנט הוא עולם ומלואו. בו תוכלו למצוא, שפע בלתי נגמר של שירותים וסחורות. רכישות אונליין מאפשרות לכם: לדייק את הבחירות שלכם, לקבל השראה ולהיחשף לשירותים וסחורות נוספים ואחרים ואף לרכוש מהגדולים ביותר ללא עמלות תיווך, עמידה בתורים, המתנה לנציגי שירות, צפיפות ואי נוחות.

תהליכי רכישה

אודות למערכות אבטחה וסליקה, הרכישה באינטרנט הפכה לבטוחה. פרטי האשראי שלכם אינם נשמרים בדרך כלל בין קנייה לקנייה ואתם מקבלים חשבוניות מהירות לתיבות המייל בסיום תהליך הרכישה. חוק הגנת הצרכן תקף גם לסחורות הנרכשות באינטרנט, במידה ואינכם מרוצים מהקנייה תמיד תוכלו להשיב אותה בפרק זמן של ארבע עשר ימי עסקים ובתיאום מראש עם המוכר. במקרים בהם מדובר ברכישה של מוצרים או שירותים מגופים גדולים כמו איביי או אמזון, יעמדו לרשותכם נציגי מכירות הן בצ'ט והן בטלפון ויוכלו לסייע בזמן אמת.

המידע זמין עבורכם ומסייע לכם לקבל החלטה אחראית

אחד היתרונות הגדולים שהופכים את הרכישה באונליין לכדאית, הוא המידע הרב שתוכלו למצוא אודות המוצר או השירות. כאשר מדובר על רכישת שירותים רגישים, הדורשים רמת אמינות גבוהה כמו: ביטוחים, יהיה לכם אפילו קל יותר להשוות בין ההצעות השונות ולבחור ביטוח רכב זול. מעבר לכך, לא תדרשו לעמלת סוכן או עמלת תיווך אחרת, שכן הרכישה מתבצעת ישירות מול חברת הביטוח. ברשת, תוכלו להיעזר בחוות דעת ומדריכים כדי לקבל מושג טוב יותר, כאשר החברות הגדולות מעמידות בשעות הפעילות נציגי שירות שיענו על כל השאלות שלכם. ללא המתנה, ללא התחייבות ובתנאים שלכם.

משלוח עד הבית

אוהבים את הבד המיוחד מסין? מזל שלא צריך לנסוע עד לשנחאי לשם כך. משלוח עד הבית הוא פתרון אידיאלי לאנשים עסוקים במיוחד, שלא מוצאים זמן לבצע את הקניות שלהם מחוץ לרשת. ברוב החנויות תוכלו לקבל משלוח חינם אם עברתם סכום קניה של מאתיים או שלוש מאות שקלים, בהתאם למדיניות המופיעה באתר. אם תרצו להוזיל את עלויות המשלוח תמיד תוכלו לבקש, שהחבילה תגיע לנקודת איסוף קרובה לביתכם.

הנחות ומבצעים באתר

חברות רבות מעמידות לרשות הגולשים חנויות אינטרנטיות וחוסכות אלפי שקלים בחודש על: מוקדי שירות, צוותים, נדל"ן יקר, מחשוב וציוד מקצועי. בתמורה יש ביכולתן לשכלל את המחיר ולהעמיד הרבה יותר הנחות ומבצעים. מה הצרכן הסופי מרוויח מזה? היצע רחב יותר, תחרות גדולה יותר וערך גבוה יותר עבור הכסף שלו.

נוחות

אוהבים לקבל החלטה בקצב שלכם? חוששים מנציגי מכירות שאפתניים? קניות באונליין מאפשרות לכם להתרשם מהמלאי בחנות מבלי שמישהו ינסה לדחוק בכם לרכוש. אתם בודקים, משווים, יוצאים ונכנסים, מתייעצים ומשכללים את היכולת שלכם לבצע החלטות שקולות בענייני צרכנות. כיום ניתן למצוא הכל ברשת החל: מוצרי אלקטרוניקה, מסיכות ראש, בגדי מעצבים, חומרי יצירה ועד פריטי אספנות, שירותי ייעוץ ואף ביטוח זול לרכב. האינטרנט מאפשר לכם להחזיק את העולם בכף ידכם.

לסיכום, רבים כבר מבינים, שרכישה באינטרנט היא אופציה כדאית ונוחה: היכולת להגיע למחיר הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר, ההשוואה הקלה והפשוטה בין הסחורות והשירותים, נגישות המידע, היעדר התורים, ההיצע הבלתי נגמר, ההנחות, המבצעים ואבטחת המידע הופכים את האפשרות הזאת לנוחה ובטוחה מאי פעם. נצלו את כוחה של הרשת והפיקו יותר מהכסף הזמין שלכם.

קונים באינטרנט? מדריך המכס המלא לייבוא אישי

איך קונים בכרטיס אשראי באינטרנט?