קניות באינטרנט    

שיא כל הזמנים: מכירות הסייבר מאנדיי הסתכמו ב-9.4 מיליארד דולר

pixabay
מעודכן ל-12/2019

היקף הרכישות זינק בכ-20 אחוז בהשוואה לשנת 2018 • שליש מהיקף הקניות התבצע בשעות הלילה בין המוצרים הפופולאריים ביותר: צעצועים של דמויות מהסרט "לשבור את הקרח 2", טלוויזיות ומחשבים ניידים

קדחת קניות בארצות הברית: האמריקאים הוציאו סכום שיא של 9.4 מיליארד דולר בסייבר מאנדיי שנערך השבוע – עלייה של 19.7% לעומת היקף הרכישות בשנה שעברה. כך עולה מנתונים שריכזה חברת Adobe Analytics.

החברה, שעוקבת אחר העסקאות המקוונות של 80 מתוך 100 האתרים המובילים בארצות הברית, צפתה כבר במהלך יום המבצעים עצמו כי המכירות יגיעו ל-9.4 מיליארד דולר, אך לקראת סוף היום נראה היה כי המכירות נחלשות. בסופו של דבר זינקו המספרים בחזרה, בזכות הרוכשים שחיכו לשעות המאוחרות של הלילה. כך, בין עשר בלילה ל-2 בבוקר, הקונים ביצעו רכישות באינטרנט בהיקף של 2.9 מיליארד דולר – כמעט שליש מההכנסות של היום כולו. בין המוצרים הנמכרים ביותר אתמול היו צעצועים של הסרט "שבור את הקרח 2", נינטנדו סוויץ, טלוויזיות של סמסונג ומחשבים ניידים של אפל.

לפי נתוני Adobe, קמעונאים עם מחזור מכירות של מיליארד דולר, ראו אתמול זינוק של 540% במכירות אונליין לעומת יום רגיל. גם אתרים קטנים יותר נהנו. כך, מכירות האונליין של קמעונאים עם מחזור מכירות קטן מ-50 מיליון דולר זינקו ב-337%.

בהתאם לתחזית Adobe, סך ההוצאות של הקונים בכל עונת החגים בארצות הברית יגיע ל-143.8 מיליארד דולר. עד כה, בחודש הקניות Aבין ה-1 בנובמבר ל-2 בדצמבר, הקונים בזבזו כבר 81.5 מיליארד דולר.

שיאי קניות מרשימים נשברו גם בבלאק פרידיי, שהתקיים בשישי האחרון – היקף הקניות בבלאק פרידיי בקרב הקונים באונליין בארצות הברית הסתכם לפי נתוני Salesforce ב-7.2 מיליארד דולר – צמיחה של 14% לעומת אשתקד.

יום ללא קניות נגד חודש הקניות

סייבר מאנדיי 2019 – מה כדאי לכם לקנות ואיפה?