מדריכי דירה ומשכנתא    שיפוצים    

שיפוץ בבתי קשישים – אפשר גם בחינם

מעודכן ל-07/2019

עלויות שיפוץ דירה גבוהות מאוד, ולעיתים יכולות גם להגיע ל-30 אלף שקל לדירה. עבור קשישים לא מדובר רק בהוצאה גדולה, אלא גם בקושי לנהל את השיפוץ, אף שדווקא הם אלו שצריכים הכי הרבה שיפצים ותיקונים לבתים ולחדרים שהרבה זמן לא שופצו. למרבה המזל, כמה ארגונים מציעים שיפוץ בתי קשישים בהתנדבות. הנה כמה מהם:

קהילה תומכת לקשישים

חברת תגבור מנהלת פרויקט  בשם "קהילה תומכת לקשישים" המאפשר לקשישים להמשיך ולחיות בבתיהם, בקהילה המוכרת להם.  ללא צורך במעבר לבתי אבות או דיורים מוגנים לסוגיהם. את הפרויקט מתפעלים מתנדבים המסייעים בתחזוקה שוטפת למען קשישים בודדים. ההתנדבות כוללת: סיוע לפי הצורך לתיקונים בבתי קשישים בודדים, כגון; החלפת ברז, החלפת נורה, פתיחת סתימה, הבאת תרופות וכן הלאה. ההתנדבות מתקיימת בימים ושעות גמישים, בתיאום מראש ובהתאם לצורך. .

פנייה דרך אתר תגבור

לתת

ארגון לתת מפעיל ניידת שיפוצים עבור ניצולי שואה נזקקים. השיפוצים נעשים על ידי ארגון לתת ובמימון החברה. עבודות השיפוץ מיועות לטיפול במגוון מפגעים, תקלות והזנחה סביבתית. לתת מספקת שיפוצים, אספקה והרכבת ציוד משלים, בדגש מיוחד על התאמת בית הניצול לצרכים הסיעודיים של אדם מבוגר.

פרטים במייל [email protected]

תנופה בקהילה

עמותת תנופה בקהילה מטפלת במשפחות מעוטות יכולת ומציעה תיקונים ושיפוצים בבתי הנזקקים, ובהם תיקוני נזילות גג ועובש בקירות והחלפת מטבחים שבורים ומערכות חשמל מסוכנות ולקויות, ללא עלות למשפחה. בנוסף לשיפוצים יש עובד סוציאלי  העובד עם המשפחה,  ומסייע לה בשיקום ובצמיחה.

לאתר

מלי – מיזם חברתי

במלי יזמו את פרויקט ידיים, שבו מפעילים צוותים של מתנדבים הנדימנים לשיפוץ דירות של נזקקים. בכל צוות  10-6 מתנדבים המוכנים לתרום  כ- 6 שעות, אחת לארבעה חודשים, בדרך כלל בשעות אחה"צ והערב. המתנדבים ברובם אינם בעלי מקצוע בתחום השיפוצים, אך הם בעלי מיומנות, ניסיון ואהבה ל"עבודה עם הידיים".

צרו קשר בתאר

אמונה אשקלון

בסניף אמונה, העוסקת בחינוך ורווחה, פועל גמ"ח שבו מתנדבים המסייעים בתיקון ושיפוץ בתי קשישים, ההתנדבות כוללת ביצוע תיקונים קלים בבתים של קשישים אשר אין ביכולתם לתקן דברים מבחינה כלכלית או פיזית. ימי ושעות ההתנדבות גמישים ובהתאם לצורך, אין התחייבות לפרויקט.

לאתר

הדיור הציבורי – תמונת מצב

משכנתא לשיפוץ – יש דבר כזה