חדשות    

אאורה תבנה 430 דירות במקום מגרש הכדורגל הישן של מכבי חדרה

אאורה מדווחת כי השלימה את רכישת מגרש בשטח של כ-12 דונם, אשר בתוכו שוכן גם מגרש הכדורגל הישן של מכבי חדרה, ששטחו כ- 9.5 דונם במרכז חדרה שנרכשה ברובה במסגרת מכרז של אגודת מייסדי חדרה לפני כשלוש שנים בתמורה ל-80 מיליון שקל. כמו כן מדווחת אאורה, כי התקשרה עם בעלי הזכויות במגרש הצמוד, עליו בנויות כיום 22 דירות ו- 8 חנויות בעסקת "פינוי בינוי", במסגרתה תהרוס את המבנים הקיימים ותקים מגדל נוסף שיהווה חלק מהפרויקט.

המגרש ממוקם במרכז העיר חדרה, בין הרחובות הרברט סמואל, ששת הימים ורמב"ם. הקרקע צמודה למכללת אפיק, להיכל הספורט העירוני, לעירייה, לבית משפט השלום, למוסד לביטוח לאומי ולתחנה המרכזית בעיר. הפרויקט מהווה חלק מתכנית מאושרת כללית לאזור, אשר צפויה לשנות את פני מרכז העיר חדרה. חלקו של המתחם הפונה לרחוב יכלול קומת קרקע מסחרית גבוהה ומעליה קומת תעסוקה, מעליהם יוקמו 4 מגדלי יוקרה בני 20-24 קומות ושתי קומות של חניון תת-קרקעי. בסה"כ יכלול המתחם כ- 5,000 מ"ר שטחי מסחר. עוד צפוי הפרויקט לכלול פארק פנימי רחב ידיים, חדרי כושר ושטחי ציבור נרחבים לשימושם של דיירי המתחם.

הפרויקט יציע תמהיל מגוון ביותר של דירות, החל מ- 3 חדרים ועד 6 חדרים וכן מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים. מחיר דירת 3 חדרים צפוי לעמוד על כ- 1.15 מיליון שקל; מחיר דירת 4 חדרים יעמוד על כ- 1.4 מיליון שקל ואילו דירת 5 חדרים בפרויקט צפויה להימכר בסך של כ- 1.6 מיליון שקל.

עלות הקמת הפרויקט מוערכת בכ- 532 מיליון שקל, ההכנסות הצפויות מהפרויקט מוערכות בכ- 619 מיליון שקל, והרווח הצפוי עומד על כ- 87 מיליון שקל (16.4%). את הפרויקט מלווה בנק דיסקונט. החברה צפויה להתחיל בהקמתו ושיווקו של הפרויקט במהלך הרבעון הרביעי.

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה ישראל, אמר היום, "מדובר בפרויקט משמעותי אשר צפוי לשנות את פני מרכז העיר חדרה. במסגרת הפרויקט נקים מתחם מגורים איכותי באזור בו קיימת נגישות מצוינת לצירי תחבורה מרכזיים, אשר יהווה אבן שואבת לזוגות צעירים, משפחות, זוגות מבוגרים ואחרים, מתוך העיר ומחוצה לה. זאת, כחלק ממגמה בולטת בשנים האחרונים אשר הביאה לכך שערי מישור החוף הפכו למבוקשות ביותר, בעיקר הודות לקרבה המשמעותית לצירי תחבורה מרכזיים. אאורה גאה להמשיך ולהוביל פרויקטים משמעותיים המביא לשינוי אמיתי במרכזי הערים".

הדרך למשכנתא – כל השלבים, כל המסמכים, כל האישורים

כמה משכנתא ניתן לקחת?