חדשות    

אאורה תקים 240 יחידות דיור ברחוב הרא"ה בלב רמת-גן במסגרת פרויקט תמ"א 38/2

פרויקט תמ"א 38/2 הגדול בישראל עד כה יוצא לדרך: אאורה תקים 240 יחידות דיור ברחוב הרא"ה בלב רמת-גן

חברת אאורה ישראל, בבעלות יעקב אטרקצ'י, מהחברות המובילות בישראל בתחום הבנייה למגורים, הודיעה על תחילת שיווק פרויקט "הרא"ה" הממוקם ברחוב הרא"ה המיתולוגי בלב רמת גן. היקף הפרויקט, אשר בנייתו תושלם עד חודש אוקטובר 2018, מוערך בכ- 350 מיליון שקל.


למדריך תמ"א 38

למדריך פינוי בינוי


פרויקט "הרא"ה" הוא מתחם מגורים חדש ואיכותי הכולל 3 מגדלים בני 9 קומות ובסך הכל 240 יחידות דיור. הפרויקט יוקם ברחוב הרא"ה המיתולוגי (במקום בניינים 90-102 ברחוב), הנחשב לאחד הרחובות המרכזיים ברמת-גן. מדובר בפרויקט אורבני המתכתב עם הרחוב בו הוא שוכן ומקדם מגמה של יצירת חיי קהילה ופעילות עירונית ושכונתית ברחוב תוסס. המתחם סמוך לגבעתיים וגובל בשכונת הלל היוקרתית כמו גם בשדרות ירושלים ושדרות בן גוריון. בשנים האחרונות, הפך הרחוב לאחד האטרקטיביים בגוש דן ומהווה מוקד משיכה ליזמים ומשקיעים.

אאורה תקים את הפרויקט בהליך של תמ"א 38/2 הגדול בישראל עד כה, במסגרתו יהרסו 7 הבניינים הקיימים כיום במתחם ובמקומם יוקמו, במקשה אחת, 3 מגדלים חדשים מעל חניון תת קרקעי שייבנה עבור דיירי הפרויקט.

הפרויקט הוכרז על ידי קבינט הדיור כמתחם פינוי בינוי שייהנה מהטבות מיסוי ופטורים ובמסגרתו כל אחד מ-80 בעלי הדירות הקיימים יקבל דירה חדשה הגדולה בכ-25 מ"ר מדירתו הנוכחית. זאת, בנוסף לחניה תת קרקעית ומרפסת שמש. בתקופת ביצוע הפרויקט, יקבלו כל בעלי הדירות הללו דיור חלופי במימון החברה.
כיום, כמעט שאין בנייה מתקדמת בעלת מאפיינים מודרניים בלב המרחב העירוני באזורי הביקוש ולכן הרעיון העומד בבסיסו של הפרויקט הוא מתן מענה לביקושים הגוברים למגורים מתקדמים בסביבה עירונית אופיינית בלב אזורי הביקוש של גוש דן. לאור זאת, ייבנו במסגרת הפרויקט דירות בתמהיל מגוון ביותר: דירות 4,3,2 ו-5 חדרים, דירות גן, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים. מתחם המגורים יכלול גם חנייה תת קרקעית עבור כל דייר, מרפסת שמש וסביבה מטופחת. סטנדרט הבנייה בפרויקט מאפיין מפרט פנים עשיר המורכב מהמותגים המובילים בשוק.

את הפרויקט תכנן משרד האדריכלים ברעלי, לויצקי, כסיף אדריכלים, ממשרדי האדריכלים המובילים בתחום הבנייה למגורים.

120 הדירות הראשונות בפרויקט ישווקו בשלב ההשקה (עד ה- 31.07) במחירי pre-sale, המגלמים הנחה של כ- 7% במחירי הדירות. בין היתר, תשווק החברה בשלב ההשקה דירות 2 חדרים בגודל 60 מ"ר + 8 מ"ר מרפסת במחיר של החל מ- 1,270,000 שקל, דירת 3 חדרים בגודל 64 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת במחיר של החל מ- 1,490,000 שקל ודירות 4 חדרים בגדלים שונים הנעים בין 87-93 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת במחיר של החל מ- 1,850,000 שקל.

יעקב אטרקצ'י בעלים ומנכ"ל אאורה ישראל אמר היום, "בעיצומה של תקופה סוערת בענף הנדל"ן הישראלי, המשלבת בלבול וחוסר וודאות לצד ניסיונות ראשונים של הממשלה החדשה ליזום שורת צעדים שיובילו לשינוי מגמה בענף, אנו גאים להשיק פרויקט רחב היקף שמציע פתרון ממשי ומענה לביקושים הגוברים לדירות ממגוון סוגים באזורי הביקוש. מתחם הרא"ה מציע אופציה כמעט נדירה במחוזותינו למגורים מתקדמים בתוך מתחם חדש המבוסס על תפיסה אורבנית המחייה את הרחוב. אופי הפרויקט, מיקומו ותמהיל הדירות המגוון המוצע בו הופכים את הפרויקט לאטרקטיבי עבור מגוון רחב של קהלי יעד ומתאים למשקעים ולמשפחות המבקשות ליהנות מתרבות מגורים איכותית, אורבנית ומודרנית".


למדריך תמ"א 38

למדריך פינוי בינוי