חדשות    

אביסרור: נפתחו לשיווק בניינים חדשים בפרויקט מרומי אביסרור בי-ם ובפרויקט מגדלי המדע ברחובות

אביסרור מדווחת כי נפתחו לשיווק הבניין השלישי בפרויקט מרומי אביסרור בירושלים והבניין השני בפרויקט מגדלי המדע ברחובות

חברת אביסרור משה ובניו מוסרת, כי היא פתחה לשיווק את הבניין השלישי בפרויקט מרומי אביסרור בשכונת הר חומה בירושלים הכולל 71 יחידות דיור. כמו כן מוסרת החברה, כי נותרו לשיווק דירות בנות 4 חדרים ומיני פנטהאוזים בבניין השני בפרויקט. עד כה מדווחת החברה, כי בפרויקט, שצפוי להתאכלס בסוף 2016, נמכרו למעלה מ- 50% מהדירות בפרויקט.

הפרויקט הנפרש על שטח של 4 דונם כולל 3 בנייני בוטיק אינטימיים בני 8-9 קומות ובהתאם כולל מספר מועט של דיירים בהשוואה לפרויקטים אחרים הכוללים מספר גדול דיירים. בכל בניין בפרויקט ישנן בסל הכל 21-27 יחידות דיור במגוון רחב של דירות – דירות 4, 5 ו- 6 חדרים, דירות גן, דופלקסים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

מיקומו של הפרויקט בשלב ג' של השכונה החדשה, במיקום טופוגרפי גבוה, עם נוף לכיוון הרי מואב וים המלח ומהצד השני לכיוון הנוף ההיסטורי של ההרודיון. כמו כן הפרויקט שוכן בקרבת פארק ירוק. בשלב ג מתוכננת תחבורה ציבורית ענפה וכן מתוכננים מבני ציבור המשרתים את כלל התושבים בשכונה לרבות בתי כנסת, גני ילדים, מעונות יום ומרכזים מסחריים בקרבת מקום. לאחרונה החלו בבניית כביש עוקף שכונת הר חומה דרך גילה לכיוון כביש מהיר בגין צפון הממשיך לכיוון ירושלים- תל אביב וירושלים-מודיעין.

יורם אביסרור, סמנכ"ל חברת אביסרור משה ובניו אמר, כי "מדובר בפרויקט הנמצא בשכונה מבוקשת, שחתך האוכלוסייה המייצג אותה הוא קהל צעיר חילוני ודתי לאומי, בעלי מקצועות חופשיים. רוב רוכשי הדירות בפרויקט הינם זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים קטנים שרצו לשדרג את איכות חייהם. הסביבה האיכותית והצעירה, הנוף הפסטורלי, הנגישות למרכז העניינים ומערכת החינוך הענפה הפכה את הפרויקט לאטרקטיבי במיוחד למשפחות".

אביסרור משה ובניו פועלת בירושלים מעל ל-10 שנים. פרויקט זה מצטרף לאחד נוסף הנמצא בשיווק בימים אלו – "אביסרור בפארק בהר חומה". פרויקטים נוספים בעיר שנסתיימו: "אביסרור בהר חומה", "שערי הר חומה" ושדרת קוטג'ים בתלפיות.

בנוסף מדווחת החברה כי נפתח לשיווק הבניין השני בפרויקט מגדלי המדע שבשכונת גן הפקאן ברחובות. החברה מוסרת, כי עד כה, מאז שהפרויקט נפתח לשיווק לפני כ- 8 חודשים כחצי שנה, נמכרו 80% מהדירות בבניין הראשון בפרויקט. פרויקט מגדלי המדע כולל 2 מגדלי יוקרה בני 17 קומות שייבנו למרגלות פארק המדע. בסך הכל ייבנו בפרויקט 127 יחידות דיור. בין הדירות המוצעות בפרויקט דירות בנות 4-6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

יחידות הדיור שייבנו כוללות מפרט טכני גבוה הכולל ריצוף גרניט פורצלן 80/80 במבחר גוונים, פרקט ביחידת הורים, דלת כניסה מעוצבת, אסלות תלויות, תריסי גלילה חשמליים, הכנה לשואב אבק מרכזי ועוד. בכל מגדל יבנה חדר כושר מרווח לשימוש הדיירים, חניון תת קרקעי וכן לובי גדול דו קומתי מפואר. על התכנון האדריכלי והעיצוב מנצח ישראל רוזיו, ממובילי האדריכלים בארץ.

לדברי יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק בחברת אביסרור משה ובניו מסר, כי "לאור ההצלחה רחובות, חברת אביסרור גאה להמשיך ולבנות פנינת נדל"ן נוספת והפעם בשכונת גן הפקאן, היוקרתית והמבוקשת ביותר. בפרויקט מגדלי המדע שמנו דגש על הפרטים הקטנים, על הסטנדרט הגבוה והפסילטיס הכל כדי להעניק לדיירי הפרויקט חווית מגורים מפנקת ומתקדמת, בדומה לפרויקטים היוקרתיים שנבנים בתל אביב".